زمان : 10 Ordibehesht 1396 - 00:23
شناسه : 136138
بازدید : 20819
فرماندار بهاباد :هر برگ رأی مشت محكمی بر دهان دشمنان است فرماندار بهاباد :هر برگ رأی مشت محكمی بر دهان دشمنان است فرماندار بهاباد در مراسم گرامیدشت هفته کار و کارگر که در محل معدن چاه گز برگزار شد باتوجه به مصادف بودن هفته کار و کارگر با ایام انتخابات گفت: کارگران همچون دیگر اقشار جامعه در همه صحنه ها برای حفظ دستاوردهای انقلاب ونظام جمهوری اسلامی ایستادگی کرده اند و در انتخابات پیش رو نیز مشارکت و حضوری گسترده خواهند داشت.

فرماندار بهاباد در مراسم گرامیدشت هفته کار و کارگر که در محل معدن چاه گز برگزار شد باتوجه به مصادف بودن هفته کار و کارگر با ایام انتخابات گفت: کارگران همچون دیگر اقشار جامعه در همه صحنه ها برای حفظ دستاوردهای انقلاب ونظام جمهوری اسلامی ایستادگی کرده اند و در انتخابات پیش رو نیز مشارکت و حضوری گسترده خواهند داشت.

عباس اقبال با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: حضور مردم در انتخابات توطئه های اقتصادی و فرهنگی دشمنان را نقش بر آب می کند و انشاالله  ملت ایران در 29 اردیبهشت برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران خواهد افزود.

وی بر لزوم مشارکت همه آحاد جامعه در انتخابات  تأکید کرد و افزود: امروز صندوق های رأی همانند راهپیمایی 22 بهمن است و هر برگ رأی که در صندوق ریخته می شود مشت محکمی بر دهان دشمنان و نشان دهنده عزم مردم در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است. 

اقبال با بیان اینکه همه دولتمردان برای آبادانی و سربلندی کشور و نظام تلاش می کنند به نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور خود اشاره نمود و گفت: انتخابات ابزار مشارکت مردم و اعمال حق مشارکت مستقیم و نظر آنان در امور کشور است.