زمان : 04 Ordibehesht 1396 - 16:45
شناسه : 135800
بازدید : 5236
پيام استاندار يزد بمناسبت فرارسيدن مبعث حضرت رسول اكرم (ص) پيام استاندار يزد بمناسبت فرارسيدن مبعث حضرت رسول اكرم (ص) استاندار یزد در پیامی فرارسیدن مبعث پیامبر مکرم اسلام (ص) را تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام «سید محمد میرمحمدی» بدین شرح است:
اقرا و ربک الاکرم...
سروش خداوندی و فرشته وحی الهی، پیغام خداي منان به فرزندان آدم را چنان در گوش برگزیده‌ی نیک‌سرشتش زمزمه کرد و بن‌مایه‌ی رستگاری را به‌گونه‌ای بر دل‌وجان پاک محمدامین الهام کرد، که این آخرین فرستاده راست‌گوی الهی، نهایت و غایت دلیل رسالتش را تمام کردن و کامل نمودن مکارم اخلاق دانست.
اخلاق انسانی، همان گوهر حیاتی و عصاره ایمان است که به قول بسیاری از حکما، سعادت بشر در آن نهفته است.
با نهایت خرسندی، فرارسیدن عید فرخنده مبعث و سالروز خجسته برگزیدگی پیام‌آور مهر و رحمت الهی حضرت خاتم‌الانبیا و سید الاوصیا محمد مصطفی صلوات الله و سلامه علیه، که حامل بشارت همه خوبی‌ها، نعمت‌ها و پاداش‌ها برای ابنای نیک و صالح بشر می‌باشد را به مردم خوب و دین‌مدار دیار دارالعباده یزد، مردم فهیم ایران اسلامی و همه مردم سراسر دنیا که دل‌هایشان درگرو لطف و مهر دائمی و همیشگی خداوندی است، شادباش گفته و صمیمانه آرزو دارم با دعای خیر حضرت ختمی‌مرتبت (ص) و بااراده و اجابت الهی، جامعه بشری بتواند روزبه‌روز با شناخت هرچه بیشتر از امانتی پاک و مقدس که در وجود خود به‌عنوان خلیفه‌الله داشته و دارد، تکریم مکارم اخلاق و منش انسانی در جوامع را عینیت بیشتری بخشیده و زیستی فرحناک توأم با صلح و صلاح و فلاح ابدی را برای خویش رقم بزند.
دعا می‌کنیم همچون همیشه نظر عنایت آن رسول خاتم و دست هدایت آن اله عالم بر کشور عزیز و اسلامی‌مان مستدام بوده و مردم عزیز و نجیب ایران با تأسی به همه خوبی‌ها و نیکی‌ها روزگارشان خجسته و دل‌هایشان به یکدیگر نزدیک و خرسند باشد. ان شاالله