زمان : 01 Ordibehesht 1396 - 20:36
شناسه : 135662
بازدید : 11936
حضور نماینده سلامت در شورای شهر حق مرد یزد است رئیس اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد: حضور نماینده سلامت در شورای شهر حق مرد یزد است سید محمود موسوی زاده، رئیس اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در همایش پیاده روی کارکنان نشاط و سلامت بیان داشت: حق مردم شریف دارالعباده یزد داشتن نمایندگان فعال در حیطه سلامت در عرصه هایی چون شورای شهر است.

به گزارش پایگاه خبری یزد فردا، سیدمحمود موسوی زاده، رئیس اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در اولین همایش کارکنان نشاط و سلامت سال 1396 که به مناسبت هفته  سلامت ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و سایر دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، اظهار داشت: هدف حضور مردم عزیز دارالعباده و فراهم آوردن فضایی پرنشاط و صمیمی است تا ضمن رسیدگی به سلامت عموم مردم، آدینه ی پرانرژی ای به این عزیزان به ارمغان آوریم.

وی در ادامه افزود: از سلامت مردم نیز نمی توان غافل شد. هرچند در سال های اخیر بی توجهی به سلامت مردم از جانب مسولان استانی در سایر نهاد ها سبب ایراد چنین آمار های تکان دهنده ای شده است ولی من و همه همکارانم به ویژه در اداره رفاه و تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال جاری می کوشیم تا دوباره سلامت را با ضمیمه نشاط به مردم با ایمان و شریعت مدار یزد هدیه دهیم.

موسوی زاده در آخر ضمن تشکر از حاضرین این همایش و با اشاره به اهدای جوایزی نفیس به همراه ده بسته سلامت چکاپ دو میلیون ریالی از جانب آزمایشگاه کسری، تصریح کرد: از آحاد ملت شریف خواستارم تا با رسیدگی به وضعیت سلامت خود و خانواده های محترمشان و با حمایت از فعالان عرصه سلامت شرایط خدمت این قشر زحمت کش را به مردم فراهم آورند. حق مردم شریف دارالعباده یزد داشتن نمایندگان فعال سلامت محور در عرصه هایی چون شورای شهر است.

شایان ذکر است سید محمود موسوی زاده، خیر سلامت و رئیس اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد و مدیرعامل آزمایشگاه کسری چندی پیش با بیان احساس تکلیف شرعی در خدمت به مردم به ویژه عرصه سلامت در پنجمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر یزد ثبت نام کرد.