زمان : 30 Farvardin 1396 - 10:23
شناسه : 135632
بازدید : 14941
سید محمود موسوی زاده از حسن آباد یزد بازدید کرد با هدف بررسی مشکلات بهداشت عمومی: سید محمود موسوی زاده از حسن آباد یزد بازدید کرد در آستانه فرارسیدن هفته سلامت، مدیر عامل آزمایشگاه کسری به همراه تیم مجرب پزشکی با هدف بررسی مشکلات بهداشتی منطقه از موسسه بیت الرضا حسن آباد یزد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یزد فردا، سید محمود موسوی زاده، مدیرعامل آزمایشگاه کسری در آستانه فرا رسيدن هفته سلامت و با همراهی دكتر آخوندي، متخصص بيماري هاي عفوني و دكتر اژدري، متخصص تغذيه با حضور در موسسه بيت الرضا منطقه حسن آباد يزد و ايراد سخنراني، به بررسي مسايل و مشكلات پزشكي  و بهداشتي اهالي این منطقه پرداختند.

موسوی زاده، مدیرعامل آزمایشگاه کسری ضمن آرزوی سلامتی برای اهالی حسن آباد، از جانب خداوند منان خواستار توفیق روزافزون خدمت به مردم شد و اظهار داشت: در آینده ای نزدیک از کلیه دانش آموزان تحت پوشش این موسسه ارزشی و خدمت گذار، به صورت رایگان آزمایش های گروه خونی و تست های کم خونی گرفته خواهد شد تا با اطمینان از صحت سلامت این فرزندان، جوانه امید و لحظه های شاد را به این عزیزان و خانواده های محترمشان بازگردانیم.

گفتنی است در این دیدار که با استقبال عموم مردم نیز همراه بود، وعده رسيدگي و همكاري جهت رفع مشكلات بهداشتی، پزشکی و درمانی این منطقه داده شد.

 / خبرنگار: سجاد جدیدی /