زمان : 28 Farvardin 1396 - 15:22
شناسه : 135600
بازدید : 5543
مشروح سخنان واعظی وزیرارتباطات وفناوری اطلاعات درجلسه شورای اداری شهرستان طبس مشروح سخنان واعظی وزیرارتباطات وفناوری اطلاعات درجلسه شورای اداری شهرستان طبس

به گزارش خبرنگاریزدفردا درطبس  مشروح سخنان واعظی وزیرارتباطات وفناوری اطلاعات درجلسه شورای اداری شهرستان طبس به شرح زیر میباشد :

کارهایی که مربوط به وزراتخانه من است قطعا انجام خواهد شد و سایر موارد مطرح شده را نیز به مسوولان مرتبط منعکس خواهم کرد.
برای ما طبس همانجور که استاندار گفت: برای ما مهم است قدمت تاریخی دارد و موقعیت خاص ایتراتزیکی دارد و معبری است که شهرهای کشور را به هم وصل می کند.
یاد آیت الله واعظ طبسی را گرامی داشت و گفت این شهرستان بزرگان زیادی دارد. و امیدوارم با عمل موقعیت شهرستان را تقویت کنیم.
برخی کشور ها وسعتشان از طبس کمتر است و ما امروز تنها را نمی بینیم و باید نگاه ویژه ای به این شهرستان
داشته باشیم.
وسعت زیاد است و جمعیت کم و در مرحله اول باید کاری کنیم مهاجرت انجام نشود.
تاکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی اهداف خاصی دارد از جمله اینکه اقتصاد را چنان تقویت کنیم که تکانه های منطقه اقتصاد ما را نلرزاند.
دیگر اینکه روی پای خودمان بایستیم و وابسته نباشیم.
دولت باید امور را به مردم واگذار کند چراکه مردم بهتر از دولت انجام می دهند.
هرجا کار در اختیار مردم قرار دادیم موفق بودیم در شهرستان طبس نیز دولت باید نقش هدایت نظارت و پشتیبانی باشد و مردم از داخل و خارج علاقه مند به سرمایه گذاری خواهند بود.
در بحث گردشگری با این طبیعت خوب میشود تولید ثروت کرد.
دولت تلاش کرده نگاهش را ازتهران کلان شهرها به مناطقی که کمتر توسعه یافته معطوف کند.
روستاها و طبقات ضعیف در این دولت مورد توجه بوده اند.
این دولت از ابتدای کار خود آن دسته از بازنشستگانی که دریافتی پایینی دارند را بیشتر مورد حمایت قرار داد و نسبت که افرادی که حقوق بیشتری داشتند درصد افزایش بیشتری به حقوق آنان اختصاص یافت.
کلیه کسلنی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند مستمری انان را تا ۲ برابر افزایش داد.
دنبال این هستیم تا شکافی که بین مردم به لحاظ درآمدی وجود دارد را تا حد یک زندگی معمولی برطرف کنیم.
کشوری مثل ایران مردم ان نباید طوری زندگی کنند که مستحق مسائل معمولی خود باشند.
حقوق شهروندی همواره مورد توجه این دولت بوده است.
دولت تلاش کرد تا انچه در قانون اساسی آنچه به عنوان حقوق شهروندی تصویب شده منشور آنرا بنویسد.
امروز در کشور آرامش و تعامل خوبی بین قوای سه گانه به وجود آمده است و نتیجه آن امنیت موجود است و در سایه این امنیت میشود سرمایه گزار جذب کرد.
اصرار داشتیم طرح سلامت را اجرا کنیم تا بجای افزایش یارانه ها در بحث بیماری و درمان دغدغه مردم را کم کنیم و از اینگونه طرح ها باید بیشتر اجرا کنیم. و دولت دنبال این بوده تا گام به گام مشکلات را حل کند.
دولت خوب میداند طبقه متوسط به پائین مشکل معیشت دارند، مشکل بیماری وجود دارد و سال گذشته ۶۳۰ هزار شغل ایجاد شد و افزایش ایجاد شغل ادامه خواهد داشت.
در سال ۹۵ در زمینه رشد اقتصادی و کاهش تورم کارهای خوبی انجام شد و امیدوارم در سال های ۹۶ و ۹۷ اینکارها بهتر شود.
امیدوارم انتخابات خوبی برگزار کنیم.
چه رای بدهیم چه ندهیم فردی انتخاب می شود ولی همواره تاکید بر انتخابات پرشور و حداکثری وجود داشته است. رفاقت بعد از انتخابات حق مردم است. کاندیداها باید برای مردم فهم قائل شوند با تخریب دیگران کسی اثبات نمی شود و وعده های بیخودی داده نشود. کسی گفته اقتصاد ایران را در ۴ سال ۲.۵ برابر می کنم برخی وعده های عجیب و غریب می دهند
انسجام داخلی و وحدت و دوم نامید کردن دشمنان ایران و اقتدار کشور باید پیام انتخابات باشد‌.
پهنای باند استان ۵ برابر شده در سه سال گذشته و فیبر نوری ۸۰ کیلومتر اضافه شده و در ۳ شهر طبس دیهوک و عشق اباد نسل سوم و در ۲ شهر طبس و عشق اباد نسل چهارم انجام می شود و در آینده به دیهوک نیز نسل چهار می رود و بنا داریم تا پایان دولت ۷۰ میلیارد ریال دیگر سرمایه گذاری کنیم و نگاه خوبی به روستاها داریم.
روستاهای هدف گردشگری شهرستان را در اولویت قرار می دهم وظیفه داریم کسانی که در حوزه ارتباطات و فن آوری اطلاعت هستند برایشان ایجاد شغل کنیم و همزمان بااین جلسه معاون بنده بااساتید دانشگاه جلسه دارد تا چگونه برای فارغ التحصیلان مرتبط ایجاد شغل در شهرستان داشته باشیم.