زمان : 28 Farvardin 1396 - 20:47
شناسه : 135591
بازدید : 7646
روند رو به رشد پروژه های عمرانی شهرداری زارچ شهردار زارچ خبر داد روند رو به رشد پروژه های عمرانی شهرداری زارچ شهردار زارچ از روند رو به رشد پروژه های عمرانی زارچ خبر داد.

به گزاش روابط عمومی شهرداری زارچ ، شهردار زارچ در بازدید از روند پروژه های عمرانی شهرداری گفت : خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی مجموعه شهرداری توانسته ایم پروژه های مصوب شهری را در حد مطلوبی به پیش ببریم.

علی اکبر صفری درادامه افزود: امیدواریم با تلاش های مضاعف دست اندرکاران پروژه های و نظارت جدی و دقیق شهرداری به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه ها بوده و آنها را تقدیم شهروندان نماییم.

صفری خاطر نشان کرد: دقت وکاهش هزینه ها در اجرای پروژه ها از اهداف مهم مجموعه شهرداری می باشد.

وی به پروژه های در حال اقدام شهرداری اشاره کرد و گفت : ادامه احداث بلوار امام رضا(ع) از تقاطع جانباز تا پمپ بنزین امام رضا(ع) به طول حدود یک کیلو متر، احداث بلوار جاده چرخاب به طول یک و نیم کیلو متر، ساماندهی خیابان امام (ره) از میدان شهدا تا تقاطع حکیم آباد به طول یک ونیم کیلومتر می باشد.

شهردار زارچ در پایان احداث کندرو در جاده سنتو ، احداث میدان در تقاطع خیابان امام (ره) با حکیم آباد ، محوطه سازی فضای سبز و اصلاح رفوژه میانی حسینیه بزرگ شهر ، آغاز عملیات اجرای پارک بزرگ شهر و آغاز عملیات اجرای پارک CNG  در جاده سنتو از دیگر پروژه های در دست اقدام شهرداری نام برد.