زمان : 25 Farvardin 1396 - 18:38
شناسه : 135559
بازدید : 6784
دشمن به دنبال توطئه و ایجاد دو دستگی در انتخابات است دشمن به دنبال توطئه و ایجاد دو دستگی در انتخابات است امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب در تمام انتخاباتها به دنبال توطئه هستند، گفت: در انتخابات پیش رو هم دشمن به دنبال توطئه و ایجاد دو دستگی است.

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعات در ارتباط با انتخابات، حضور پرشور مردم در این عرصه مهم است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب در تمام انتخابات‌ها از مدت‌ها قبل از رای‌گیری به دنبال ایجاد توطئه در رابطه با کم شدن حضور مردم در صحنه، به هم ریختن امنیت انتخابات و موارد دیگر بودند که خوشبختانه تمام این تلاش‌ها نقش بر آب شدند.

امام جمعه یزد یکی از مهمترین تلاش‌های دشمن برای انتخابات پیش رو را ایجاد دو دستگی در جامعه دانست و تصریح کرد: تمام مسئولان و مردم باید نسبت به تحرکات دشمنان و مخالفان نظام در ارتباط با انتخابات هوشیار و بصیر باشند.

به گفته ناصری یزدی، تمام تلاش‌های دشمنان برای ایجاد آشوب و فتنه در انتخابات‌های گذشته به واسطه حضور پرشور مردم در انتخابات و پشتیبانی از ولایت فقیه ناکام مانده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: در ارتباط با انتخابات پیش رو هم دشمنان از مدت‌ها قبل به دنبال ایجاد توطئه برای عدم حضور پرشور مردم در انتخابات هستند و تمام تلاش خود را برای به کار بستن این توطئه شوم به کار می‌گیرند.

وی افزود: قطعا در این دوره هم مردم و مسئولان با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری، اجازه هیچ تحرکی را به دشمن نمی‌دهند و با حضور پرشور خود در این عرصه سرنوشت‌ساز، بار دیگر دشمنان را ناکام می‌کنند.

امام جمعه یزد عنوان کرد: یکی از مهمترین عرصه‌هایی که دشمنان برای ایجاد این توطئه‌ها در آن فعالیت می‌کنند، فضای مجازی است که باید بیش از پیش نسبت به این فضا حساسیت داشته باشیم.

ناصری یزدی عنوان کرد: در این زمینه لازم است که نیروهای انقلابی با حضور در فضای مجازی از این ظرفیت برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و تامین خوراک فکری مناسب برای افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان اقدام نمایند.