زمان : 24 Farvardin 1396 - 09:36
شناسه : 135536
بازدید : 6114
دادستان کل کشور با نماینده ولی فقیه در استان یزد دیدار و گفت‌و‌گو کرد دادستان کل کشور با نماینده ولی فقیه در استان یزد دیدار و گفت‌و‌گو کرد

دادستان کل کشور صبح امروز با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حجت الاسلام و المسلمین منتظری صبح امروز با حضور در دفتر آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، با وی دیدار کرد.
دادستان کل کشور در این دیدار کوتاه، به بیان مطالبی در ارتباط با وضعیت قوه قضائیه و همچنین تکریم و معارفه دادستان‌های پیشین و جدید یزد پرداخت.
آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد هم با آرزوی توفیق برای قوه قضائیه، بر جدیت این نهاد انقلابی در رسیدگی به پرونده‌ها همچون قبل تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در استان یزد پیشگیری در امور مختلف به ویژه در زمینه کاهش آسیب‌ها و جرم‌ها را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: لازم است که در حوزه پیشگیری توجه بسیار ویژه و خاصی داشته باشیم تا به این وسیله جلوی بسیاری از مشکلاتی که در کشور به وجود می‌آید گرفته شود.
دادستان کل کشور در سفر یک روزه خود، علاوه بر تکریم سال‌ها خدمت صادقانه جمال قضاوتی دادستان پیشین یزد، قاضی شمس را به عنوان دادستان جدید یزد معرفی می‌کند.
انتهای پیام/