زمان : 23 Farvardin 1396 - 09:39
شناسه : 135504
بازدید : 5248
بهره مندی شهرک صنعتی بافق از نعمت گاز طی 4 ماه آینده مدیر عامل شرکت گاز استان یزد: بهره مندی شهرک صنعتی بافق از نعمت گاز طی 4 ماه آینده مدیر عامل شرکت گاز استان یزد از اجرای عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی بافق با اعتبار یک میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در بازدید از مراحل اجرای عملیات گاز رسانی به شهرک صنعتی بافق با اشاره به شعار امسال با نام "اقتصادمقاومتی- اشتغال و تولید" اظهار داشت: عملیات گازرسانی به این شهرک صنعتی در دستور کار شرکت گاز استان یزد قرار گرفته است.

منوچهر فلاح با اشاره به اینکه این پروژه شامل سه ایستگاه تقویت فشار، ایستگاهCGS و ایستگاه TBS می باشد گفت: ان شاءالله با انجام این پروژه شهرک صنعتی بافق از ۳۰ هزار متر مکعب گاز در ساعت بهره مند خواهد شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر شبکه ی داخل شهرک صنعتی و ایستگاه های TBS توسط مدیریت شهرک های صنعتی ساخته شده است، تصریح کرد: شرکت گاز پیمانکار اجرای ایستگاه و فونداسیون خط را انتخاب کرده و عملیات اجرایی شروع شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات فونداسیون و اجرای خط در حال انجام می باشد گفت: پیش بینی می شود ظرف ۴ ماه آینده شهرک صنعتی بافق از نعمت گاز بهره مند شود.