زمان : 24 Farvardin 1396 - 11:43
شناسه : 135502
بازدید : 4443
تقاطع خیابان امام (ره)با خیابان حکیم آباد به میدان تبدیل می شود شهردار زارچ خبر داد تقاطع خیابان امام (ره)با خیابان حکیم آباد به میدان تبدیل می شود شهردار زارچ گفت : انتهای خیابان امام (ره) با خیابان حکیم آباد به عنوان یکی از تقاطع های حادثه خیز با اجرای طرح احداث میدان ساماندهی می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری زارچ ، علی اکبر صفری شهردار زارچ از آغازاحداث بزرگترین میدان شهری در تقاطع خیابان حکیم آباد با خیابان امام(ره) خبر داد.

شهردار زارچ با بیان این خبر گفت : خیابان امام (ره) از شریان های اصلی و پر تردد شهروندان است که حجم ترافیک سنگینی را بر این خیابان تحمیل نموده است.

علی اکبر صفری افزود: با توجه به روان سازی بار ترافیکی در خیابان امام(ره) احداث میدان در تقاطع خیابان حکیم آباد در نظر گرفته شده است که این پروژه عمرانی حدود  5 هزار متر مربع مساحت دارد ، با میادینی به مساحت 1100 و  2600متر مربع  و با عرض محیط سواره 11 متر در نظر گرفته شده است.

صفری خاطر نشان کرد: این پروژه عمرانی ضمن ساماندهی مسیر های سواره و پیاده بزرگترین تقاطع شهر زارچ محسوب می شود.

وی در پایان گفت : اجرای فعالیتهای عمرانی ازسوی مجموعه شهرداری محصولی جز تقویت اعتماد میان مردم و مسئولان نیست که این نهاد خدمات رسان در امور شهری تلاش دارد تا به وظیفه ذاتی خود به نحو احسن بپردازد.