زمان : 22 Farvardin 1396 - 16:52
شناسه : 135494
بازدید : 5162
فرماندار بافق: آمدن گاز به دهستان سبزدشت گامی بلند در تحقق اقتصاد مقاومتی فرماندار بافق: آمدن گاز به دهستان سبزدشت گامی بلند در تحقق اقتصاد مقاومتی محمد زاده رحمانی در مراسم کلنگ زنی پروژه گازرسانی به دهستان سبزدشت بافق، آمدن گاز و تکمیل زیرساخت های توسعه را گامی بلند جهت تحقق مقوله اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

فرماندار بافق ضمن تبریک میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع)، آغاز عملیات گاز رسانی به منطقه سبزدشت در این روز فرخنده را به فال نیک گرفت و گفت: رسیدن گاز به یک منطقه علاوه بر برخورداری خانوارها از این نعمت الهی و افزایش سطح رفاه به عنوان یک زیرساخت خوب و ارزشمند برای توسعه و احداث کارگاه های زود بازده در منطقه می باشد.

محمد زاده رحمانی با اشاره به مدت زمان عملیات گاز رسانی و عملکرد خوب پیمانکار افزود: امیدوارم این پروژه با همکاری مردم منطقه، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها در مدت زمان مشخص شده بلکه زودتر از برنامه به اتمام برسد و سال های آینده شاهد راه اندازی کارگاه های زودبازه اقتصادی باشیم.

وی خاطر نشان کرد : انشاءالله با آمدن گاز و تکمیل زیرساخت های توسعه، گام های بلندی جهت تحقق مقوله اقتصاد مقاومتی و تبدیل روستاهای منطقه سبزدشت به کانون تولید برداریم.

زاده رحمانی با اشاره به اینکه برای نخستین بار روز ملی روستا توسط دولت یازدهم در تقویم ملی وارد شد، گفت: ریاست جمهور و دولت تدبیر و امید نگاهی ویژه ای به روستاها و توسعه و پیشرفت روستاها دارد.

فرماندار بافق با تاکید بر اینکه امیدواریم روز به روز شاهد کم شدن فاصله بین جوامع شهری و روستایی در کشور باشیم، اظهار داشت: با توجه به 10 سال گذشته و نگاهی به مجموع هزینه کرد بیش از 2/4 برابری در این منطقه می توان شاهد عملکرد و نگاه ویژه دولت به مناطق روستایی شد.