زمان : 22 Farvardin 1396 - 16:11
شناسه : 135493
بازدید : 5399
گاز، حلقه گمشده توسعه و پیشرفت منطقه سبزدشت بافق معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: گاز، حلقه گمشده توسعه و پیشرفت منطقه سبزدشت بافق محمد علی طالبی، در آیین آغاز عملیات گاز رسانی به دهستان سبزدشت بافق، آمدن گاز به منطقه را یکی از حلقه های توسعه و پیشرفت منطقه سبزدشت بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در آیین آغاز عملیات گاز رسانی به دهستان سبزدشت شهرستان بافق گفت: شروع این پروژه، آغاز یک تحول، رشد و بالندگی منطقه سبزدشت خواهد بود.

محمد علی طالبی با اشاره به تحقق وعده شرکت گاز استان مبنی بر کلنگ زنی و آغاز گازرسانی به دهستان سبزدشت، خاطر نشان کرد: شرکت گاز استان با توجه به میزان اعتبارات و استفاده بهینه و شتاب بیشتر به پروژه ها در دولت یازدهم از عملکرد بسیار خوب و موفقی برخوردار است.

وی یکی از ویژیگی های خوب مدیریت و مجموعه شرکت گاز استان را تسریع در انجام کلنگ زنی و اتمام به موقع پروژه ها عنوان کرد و گفت: این ویژگی باعث شد تا اغلب روستاهای استان در دولت یازدهم از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند که به دنبال آن رضایت اهالی و مردم در بر داشت.

طالبی با تاکید بر اینکه آمدن گاز به منطقه سبزدشت یکی از حلقه های توسعه و پیشرفت این منطقه تکمیل خواهد شد، گفت: خوشبختانه زیر ساختهای مناسبی در منطقه به وجود آمده است که زمینه را برای رشد و بالندگی منطقه سبزدشت بافق فراهم می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه همت بالا ، مشارکت مردم و پیگیری های مستمر ماندگار خواهد شد، افزود: حضور بسیار خوب شوراها و دهیارانی که هم اکنون در خدمت مردم هستند و چه کسانی که با برگزاری انتخابات به جرگه خدمتگزاران مردم اضافه می شوند، بتواند با تلاش و پشتکار مسیر  توسعه و پیشرفت منطقه را مهیا نمایند.

محمد علی طالبی در ادامه به درخواست و اولویت مردم این منطقه "جاده گزوئیه" اشاره کرد و یادآور شد: مسئولان استان این مطالبه مردم را آگاه هستند و تمام تلاش خود برای تحقق این خواسته بکار خواهد بست.

وی خاطر نشان کرد: مردم منطقه سبزدشت باید در کنار مطالبات خود به فکر توسعه و عمران روستاها باشند و زمینه را برای آبادانی و شکوفائی ظرفیت های بالقوه و جلب سرمایه گذاری در منطقه فراهم کنند.

معاون سیاسی، امنتیی و اجتماعی در پایان استفاده از ظرفیت های منطقه سبزدشت شامل توسعه صنعت گردشگری، توجه به معادن و صنایع تبدیلی معدنی و حوزه توسعه و ترویج کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و گفت تمام مسئولان استان آمادگی هر گونه همکاری و مساعدت برای توسعه این منطقه را دارند.