زمان : 21 Farvardin 1396 - 10:07
شناسه : 135466
بازدید : 3551
دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور به مناسبت فرارسیدن سال جدید دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور به مناسبت فرارسیدن سال جدید دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسیدن سال جدید با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونان وی دیدار کرد.

دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی  به مناسبت فرارسیدن سال جدید با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونان وی دیدار کرد.

     به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد، در اين ديدار محمد امين سازگارنژاد، رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور حضور داشت.

رییس مجلس شورای اسلامی در این دیدار   نقش محوری وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی  را به عنوان یکی از اصلی ترین و مهمترین دستگاههای متولی در حوزه های اقتصادی و اجتماعی که با جامعه هدف گسترده ای مواجه است بسیار با اهمیت دانست و گفت : دکتر ربیعی و معاونين ايشان، با تدبیر عمل کرد و حضور ایشان در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی باعث آرامش برای تشکل های کارگری و کار فرمایی شده است.

دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با تبريک فر ارسیدن سال نو گزارشی از  مجموعه اقدامات این وزارتخانه در حوزه رفاه ، اشتغال ،  آموزش هاي مهارتي حوزه فنی و حرفه ای و بهزیستی ارایه کرد .