زمان : 05 Farvardin 1396 - 19:18
شناسه : 134982
بازدید : 9119
داغ انتخاباتی 8:سیدمحمود موسوی زاده ثبت نام کرد داغ انتخاباتی 8:سیدمحمود موسوی زاده ثبت نام کرد پنج روز از آغاز ثبت نام کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سپری شد و با نزدیک شدن به روزهای آخر، چهره های آشنا و محوب بیشتری در محل فرمانداری یزد جهت ثبت نام حضور می یابند.

به گزارش پایگاه خبری یزدفردا، سیدمحمود موسوی زاده، سرپرست اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد صبح امروز در پنجمین روز از آغاز ثبت نام کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در فرمانداری شهر یزد در این دوره از انتخابات ثبت نام کرد.

عضو هیات مدیره انجمن تالاسمی یزد، عضو کمیته بیماران خاص استانداری، عضو شورای اسلامی بخش نیر در دوره اول شوراها، مدیرعامل آزمایشگاه تخصصی کسری، خیر سلامت، سرپرست اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و ... تنها بخشی از سمت ها و عناوین وی می باشد.

موسوی زاده که مورد حمایت اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر عظیم بهداشت و درمان است بنابر پیشنهادات مکرر سیاسیون احزاب مختلف، روسای سازمان های مردم نهاد، مستضعفان و سایر مردم اقدام به حضور در این دوره از شورا کرده است تا ادامه فعالیت های خیرخواهانه و مردم محور خود را در سطح وسیع تری ادامه دهد و جانی دوباره به این شهر بخشد.