زمان : 30 Esfand 1395 - 11:27
شناسه : 134927
بازدید : 4356
پيام تبريك فرماندار بافق به مناسبت فرارسيدن سال 1396 در آستانه سال نو؛ پيام تبريك فرماندار بافق به مناسبت فرارسيدن سال 1396 فرماندار بافق در آستانه فرارسيدن سال جديد، آغاز سال 1396 را به مردمان ديار دارالشجاعه بافق تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ متن پیام محمد زاده رحمانی بدین شرح است:

به نام خداوند مهرآفرین

نرم نرمک می رسد اینک بهار                                       خوش به حال روزگار...

دوباره سالی نو از راه می رسد و طبیعت رختی نو به تن می کند. سالی با همه فراز و نشیب هایش سپری می شود و سال دیگری شروع می شود که ساختن آن نیاز به تلاش و کوشش دارد و این خصلت و شیوه افراد و جوامع سرزنده و پویاست  که اجازه نمی دهند روز، ماه و سال به خودی خود سپری شود بلکه با تدبیر و تلاش، سعی می کنند هر روزشان بهتر از دیروز گردد و بر محیط پیرامون خود اثر مثبت گذارند.

اینجانب به سهم خود در وهله اول به تمام زنان و مردانی که سال گذشته را صرف سازندگی خانه و کاشانه و شهر و میهن خود کرده و در جهت خدمت به هم نوعان خود اهتمام ورزیده اند خداقوت گفته و در وهله دوم، نوروز باستانی و شروع سال جدید خورشیدی را به همه هموطنان، بخصوص اهالی کهن شهربافق تبریک می گویم.

امیدوارم سال جدید، سالی سرشار از عزت و اقتدار میهن اسلامی و توسعه و بالندگی کشورمان تحت زعامت مقام معظم رهبری باشد و با تدبیر و برنامه ریزی دولت کریمه و تلاش و هم افزایی یکدیگر شاهد بافقی متفاوت و پیشرفته تر از سال قبل باشیم.


محمد زاده رحمانی

 فرماندار شهرستان بافق