زمان : 28 Esfand 1395 - 15:53
شناسه : 134905
بازدید : 6041
نمایشگاه صنایع دستی در میدان خان بافق افتتاح شد در آستانه بهار طبیعت؛ نمایشگاه صنایع دستی در میدان خان بافق افتتاح شد در آستانه سال جدید و بهار طبیعت نمایشگاه توانمندی مردم شهرستان بافق در مجموعه تاریخی میدان خان این شهرستان بر پا شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ صبح امروز در آیینی با حضور نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ،بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان نمایشگاه توانمندی های مردم شهرستان بافق افتتاح شد.

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری بافق در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه توانمندی های مردم شهرستان بافق در 25 غرفه با عرضه محصولات بومی و محلی با هویت فرهنگ مردم شهرستان بافق در محل مجموعه تاریخی میدان خان بافق دایر شده است.

لیلا رنجبر در ادامه افزود: غرفه صنایع دستی شهرستان، غذاهای بومی و محلی، پخت نان محلی، کودک و نوجوان ،آتلیه عکاسی سنتی و غرفه کانون آیت الله حاج شیخ محمد تقی بافقی از جمله غرفه های موجود در این نمایشگاه می باشد.

وی در پایان گفت: این نمایشگاه از 28 اسفند ماه لغایت  10 فروردین ماه سال آینده همه روزه تا ساعت 19 جهت بازدید علاقه مندان دایر می باشد.