زمان : 28 Esfand 1395 - 16:01
شناسه : 134900
بازدید : 7972
دسترسی عموم به مشاهده طرح های  مصوب توسعه شهری استان یزد فراهم شد دسترسی عموم به مشاهده طرح های مصوب توسعه شهری استان یزد فراهم شد در ادامه دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی مبنی بر دسترسی آزاد به اطلاعات، اداره کل راه وشهرسازی استان یزد با اقدامی اساسی کلیه اطلاعات طرح های مصوب توسعه شهری استان و مصوبات کمیسیون های ماده 5 شهرهای استان را از طریق سایت این اداره کل به نشانی www.yazdrud.ir جهت مشاهده علاقمندان فراهم ساخته است.

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان یزد ضمن اعلام این خبر گفت :در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد علاوه بر درج کلیه مصوبات کمیسیون ماده 5شهرهای استان که مدتی است در دسترس عموم مردم قرار گرفته ، اخیرا" بخش های دیگری در این سایت راه اندازی شده که شامل  اطلاعات طرح های  مصوب توسعه و عمران شهری و همچنین قوانین و مقررات شهرسازی و معماری مرتبط است  که علاقمندان می توانند با مراجعه به این سایت آن را مشاهده کنند.
دکتر نوکار خاطر نشان کرد: امیدواریم با ارئه اطلاعات کامل و شفاف در زمینه دسترسی آزاد به اطلاعات به مردم عزیز . گام موثری را در مشارکت و پیشرفت طرح های توسعه شهری برداریم .