زمان : 27 Esfand 1395 - 14:36
شناسه : 134878
بازدید : 6378
مراسم تجلیل ازدست اندرکاران رزمایش راهیان بیت المقدس با حضور طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس مراسم تجلیل ازدست اندرکاران رزمایش راهیان بیت المقدس با حضور طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس

به گزارش خبرنگار یزد فردا درطبس مراسم تجلیل ازدست اندرکاران رزمایش راهیان بیت المقدس با حضور طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در سپاه پاسداران برگزارشد 

در ابتدای این جلسه طلائی مقدم، از برگزارکنندگان جلسه به ویژه فرماندهان محترم بسیج و سپاه شهرستان طبس تقدیر و تشکر کرد. وی همچنین از برگزارکنندگان رزمایش در روستای فشاه که واقعا زحمت زیادی کشیدند تقدیر ویژه کرد.

طلائی گفت: انقلاب اسلامی ثمره حضور اقشارمختلف مردم درجبهه ها وعرصه های مختلف و نیز فعالیت گروهای مختلف سیاسی قبل از انقلاب است.

وی با اشاره به سخنان هوشمندانه امام خمینی در دهه 40 گفت: حضرت امام (ره) فرمودندکه سربازان من درگهواره هستند وخیلی از خبرنگاران خارجی به این صحبتها خندیدند و آن را به سخره گرفتند که با چه دلایلی این صحبتها را امام بیان نمودند اماهمگان شاهد بودند همانها که در گهواره بودند، قیام کنندگان سال 57 و رزمندگان ومدافعان 8 سال دفاع مقدس شدند.

وی مطرح کرد: رمز موفقیت حضرت امام همدلی وهمزبانی بود که با مردم ایجاد شد. آن هم اعتماد واطمینانی که بین رهبری ومردم وجودداشت. وی با اشاره به اینکه این اعتماد چگونه بین رهبری ومردم شکل گرفت گفت: حضرت امام خود گام اول را در برابرسد مقاومت برداشتند؛ فرزند ایشان شهید شد خود امام جز اولین کسانی بود که بارها وبارها به زندان رفت وشکنجه شد، تبعید و از میهن آواره شد و وقتی مردم می دیدند که امام خودش برای انقلاب اینگونه جانفشانی واستقامت میکند وهزینه میدهد همه آمدند وزن ومرد همه دست به کار شدند.

وی ضمن اشاره به هزینه هایی که این انقلاب تا بحال داده از ترورهای دهه 60وبه شهادت رساندن شخصیتها وعزیزان بزرگ انقلاب وجنگ 8ساله وتحریمها وتهاجم های فرهنگی و آخرین حرکتشان تحرکات گروهای تروریستی دراطراف مرزهای ما اذعان کرد: امروز باتوجه به اینکه گروهای تکفیری و داعش وگروهکهای تروریستی درسوریه لبنان و عراق ودیگر کشورها به ظاهر هدفشان کشورهای چون سوریه وعراق وغیره میباشد اما هدف اصلی آنها نظام جمهوری اسلامی می باشد، برای آگاه سازی نسل سوم انقلاب ومقاوم سازی و آمادگی هر چه بیشتر نیروهای نظامی که گل سرسبدش رزمایشهایی است که بین تمام نیروهای نظامی برگزار می شود باید تلاش بیشتری کرد.

او ادامه داد: دشمنان آرزو دارند یک حرکت تروریستی درخاک ایران انجام دهند اما به مدد همدلی وهمزبانی و اعتماد مردم به رهبرمعظم انقلاب وهدایتهای رهبری تا امروز نتوانستند دشمنان هیچ حرکتی انجام دهند وقطعا نخواهند توانست.

طلائی مقدم با اشاره به انتخابات اخیر آمریکا وتحرکات رئیس جمهور آن وی را شخصی بی تجربه درمسائل سیاسی دانست و گفت: هرچه می گذرد بیشتر به اقتدار جمهوری اسلامی پی می برد.

در ادامه، طلائی مقدم به بحث انتخابات سال آینده پرداخت وگفت: حضور مردم پای صندوقهای رای بر اقتدار جمهوری اسلامی می افزاید ودشمنان در صددند تا امید مردم نسبت به انتخابات را کم کنند وباید هوشیارباشیم، خوشبختانه هرچه میگذرد هم در راهپیمایی ها و هم در انتخابات ها حضورمردم پر رنگتر می شود و وظیفه همگان است که پیش قراول این انتخابات شوند چون آینده 4سال آینده شهر وروستا و کشور در دستان خودمان رقم میخورد.

طلائی گفت: با تکیه برسه اصل، انتخابات را برگزار می کنیم:
اصل اول فرمایش حضرت امام (ره) : میزان رای ملت است هرچه مردم تصمیم گرفتند.
اصل دوم: طبق فرمایش مقام معظم رهبری رای مردم امانت است وعین همان رای که مردم میدهند به مردم بازگردانیم
اصل سوم: فرمایش ریاست محترم جمهوری: فصل الخطاب انتخابات براساس قانون است و جای هیچ شک وشبهه ای نباید باقی بماند.

درپایان طلائی ضمن تشکر ازتمام عزیزان دربسیج و سپاه شهرستان که این فرصت را مهیا نمودند گفت: قطعا تمام عزیزان عیدهای متفاوتی راپشت سرگذاشته اند، روزی خواهد رسید که جای ما بر روی این صندلیها خالی خواهد بود وانشالله روزی که در این دنیا نباشیم سربلند باشیم و به نیکی ازما یاد شود.