زمان : 26 Esfand 1395 - 15:31
شناسه : 134867
بازدید : 15484
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد: این انتخاب (روز زن) نشان از جایگاه ویژه زنان در ارتقای فرهنگ ناب اسلامی دارد. مراسم گرامیداشت روز زن در جمعیت هلال احمر استان بزد برگزار شد / تصاویر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد: این انتخاب (روز زن) نشان از جایگاه ویژه زنان در ارتقای فرهنگ ناب اسلامی دارد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد:  به همت امور بانوان جمعیت هلال احمر استان یزد دیدار صمیمانه بانوان شاغل در جمعیت  با  نماینده ولی فقیه ومدیرعامل به مناسبت گرامیداشت روز زن و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار گردید. در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین اخوان سیگاری ضمن تبریک  سالروز ولادت فاطمه زهرا(س) و نامگذاری این روز به عنوان روز زن ومادر، اذعان داشت نگاه برتر به زن و شخصیت وی، امروز در جامعه اسلامی ما مورد تأکید ویژه است چرا که فریبایی ظاهری زن در فرهنگ غرب با کرامت انسانی و اسلامی در تضاد است.

در ادامه عباس احدپور  مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان ضمن تقدیر از زحمات بی دریغ بانوان با اشاره به انتخاب سالروز ولادت حضرت زهرا(س) به عنوان روز زن و مادر گفت: این انتخاب نشان از جایگاه ویژه زنان در ارتقای فرهنگ ناب اسلامی دارد و به ما پیام می دهد که بانوان ایران اسلامی در زندگی فردی و اجتماعی هیچ الگویی والاتر از حضرت صدیقه طاهره(س) نمی توانند بیابند. در پایان هدایای به رسم یادبود به بانوان اهداگردید