زمان : 25 Esfand 1395 - 18:39
شناسه : 134854
بازدید : 4554
تعامل، همدلی و بی طرفی سه عامل موفقیت در برگزاری انتخابات فرماندار بافق: تعامل، همدلی و بی طرفی سه عامل موفقیت در برگزاری انتخابات فرماندار بافق در جلسه پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی شهرستان، تعامل، همدلی و بی طرفی را سه اصل مهم و اثر گذار در برگزاری با شکوه و موفق انتخابات عنوان کرد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ اولین نشست كميته پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی شهرستان بافق با حضور فرماندار، اعضای شورای تامین و مسئولان هیات های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار بافق در این نشست با اشاره به اهمیت دو انتخابات مهم در اردیبشهت سال آتی گفت: کشور ما همواره از بدو انقلاب تا كنون همواره تحت تمركز دوربين ها و ناظرين كشورهاي دوست و دشمن بوده و در صحنه هاي حساس از جمله انتخابات مورد تحليل قرار گرفته که خوشبختانه مردم ما توانستند در تمامی این صحنه ها باعث سربلندي خود و نظام شوند.

محمد زاده رحمانی با بیان در پیش بودن دو انتخابات حساس و مهم دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر لزوم توجه اعضای جلسه در پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی و فراهم سازی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.

رییس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بافق تصریح کرد: تعامل، همدلی و بی طرفی سه اصل مهم و اثر گذار در برگزاری با شکوه و موفق انتخابات می باشد که مسئولان امر باید در سایه قانون مداری این موارد را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

سپس حضار جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل مربوط به برگزاری انتخابات و همچنین تجربیات خود را در انتخابات گذشته بیان نمودند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی روز 29 اردیبهشت سال 96 برگزار می شود.