زمان : 18 Esfand 1395 - 22:29
شناسه : 134655
بازدید : 132703
فیلم:دومین  قسمت از گفتگوی 4ساعته یزدفردا در قالب برنامه ،رو در رو، با مهندس عظیمی زاده شهردار یزد فیلم:دومین قسمت از گفتگوی 4ساعته یزدفردا در قالب برنامه ،رو در رو، با مهندس عظیمی زاده شهردار یزد یزدفردا :ندومین قسمت از گفتگوی 4ساعته یزدفردا در قالب برنامه ،رو در رو، با مهندس عظیمی زاده شهردار یزد با اجرای مجری محبوب یزدی عباس گلرسان منتشر شد .

 

یزدفردا :ندومین قسمت  از گفتگوی 4ساعته یزدفردا در قالب برنامه ،رو در رو، با مهندس عظیمی زاده شهردار یزد با اجرای مجری محبوب یزدی عباس گلرسان منتشر شد .

 در ادامه پخش نخستین قسمت از گفتگوی 4ساعته یزدفردا در قالب برنامه ،رو در رو، با مهندس عظیمی زاده شهردار یزد-خیابان قیام که مورد استقبال مخاطبان فردایی چه در شبکه اجتماعی چه در سایت یزدفردا شد،دومین بخش از  این گفت و گو را منتشر و امیدواریم با راهنمایی تمام مخاطبان فردایی در راه بهتر شدن برنامه "رودر رو "گام برداریم .

در این قسمت از برنامه تلویزیون اینترنتی " رودررو  "

تصاویر هوایی  پروژه سه راه حکیمیان و  پروژهایی که در زمان شهرداری مهندس عظیمی زاده در یزد اجرایی شده ، تهیه شده توسط گروه" رودر رو "
و بحث های جذاب در رابطه با نحوه استخدام در شهرداری  و پاسخ به این سئوال که آیا خود را شهردار موفقی می دانید ؟و همچنین چه کسانی در تغییر مدیران شهرداری نقش دارند؟ و........که توسط مهندس عظیمی زاده شهرداریزد پاسخ داده شده است تقدیم مخاطبان فردایی خواهد شد :
 
گفتگو با شهردار يزد در برنامه ي رودرو را همكنون در كانال تلگرامی  يزد فردا و رو در رو   و سایت خبری یزدفردا می توانید تماشا كنيد .      

کانال رو در رو 

            https://t.me/joinchat/AAAAAEIfvF74Y-pDYrGoxw

گفتگو را ببنید:

دانلود

29MB

 

 

 
 
 
http://aparat.com/v/YLHwd