زمان : 17 Esfand 1395 - 21:19
شناسه : 134628
بازدید : 10312
بازدید سرپرست اداره رفاه از بازارچه خیریه بوی عیدی بازدید سرپرست اداره رفاه از بازارچه خیریه بوی عیدی سید محمود موسوی زاده، سرپرست اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از بازارچه خیریه بوی عیدی در محل دانشکده داروسازی پردیس علوم پزشکی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یزد فردا، سیدمحمود موسوی زاده، سرپرست اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، هفدهم اسفندماه از بازارچه خیریه "بوی عیدی" که در محل دانشکده داروسازی پردیس علوم پزشکی یزد در حال برگزاری است بازدید کرد.

سرپرست اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در پاسخ به خبرنگاری نسبت به اهداف والای این بازارچه بیان داشت: برگزاری این بازارچه های خیریه به ویژه در محل دانشگاه ها سبب می شود حس همدلی، همکاری، نشاط و نوع دوستی در بین قشر جوان و پویای دانشجو تقویت شود و این عزیزان به سمت کمک به دیگران و جامعه انسانی سوق پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: دانشجویان در ابتدای مسیر زندگی و موفقیت قرار دارند و شرکت در امور خیریه ای نه تنها توجه ویژه خداوند منان را معطوف دستان پر مهر این عزیزان می کند بلکه توشه ای ماندگار و باقی الصالحات نیز می باشد.

گفتنی است عواید حاصل از این بازارچه در راستای کمک به کودکان بی بضاعت جهت تهیه پوشاک و... در آستانه سال نو صرف خواهد شد.

 این بازارچه با شعار «این بار همیاری اینجاست...» تحت حمایت دانشکده داروسازی و کانون امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد در حال برگزاری است.

 /خبرنگار: سجاد جدیدی/