زمان : 16 Esfand 1395 - 23:43
شناسه : 134599
بازدید : 9533
روند اقدامات و تمهیدات صورت گرفته اصلاح طلبان شهرستان طبس در انتخابات آتی بیابانکی روند اقدامات و تمهیدات صورت گرفته اصلاح طلبان شهرستان طبس در انتخابات آتی دعوت برای نام نویسی / ورود به مصادیق مردود است، ملاک کسب امتیاز قبولیست

گفتگوی اختصاصی سرپرست طبس فردا با محمد بیابانکی فعال سیاسی اصلاح طلب درباره روند اقدامات و تمهیدات صورت گرفته اصلاح طلبان شهرستان طبس در انتخابات آتی :

بیابانکی : در ابتدا همراه و همگام با اصلاح طلبان کل کشور ضمن اعلام حمایت اصلاح طلبان شهرستان طبس بعنوان بزرگترین شهرستان خاورمیانه از رئیس جمهور محبوب و پرتلاش و با تدبیرمان جناب اقای دکتر روحانی بدینوسیله از همه نخبگان و کلیه کسانی که مایلند و واجد شرایط در انتخابات میباشند جهت ثبت نام  و حضور در عرصه  انتخابات شوراهای شهر و روستاهای شهرستان دعوت میشود  تا قبل از پایان سال جهت اخذ نامه عدم سوء پیشینه اقدام و در فرصت قانونی نام نویسی نمایند.

بیابانکی افزود :  پس از اعلام تایید صلاحیتها، شورای اصلاح طلبان به همراه نمایندگانی از هیئات مذهبی ، معتمدین و فعالان اصلاح طلب و نخبگان فرهنگی و اجتماعی تشکیل جلسه داده و ضمن مطالعه دقیق و ارزیابی مرحله ای رزومه ی افراد و مد نظر قراردادن تواناییها و سوابق آنها  برای کسب امتیاز ، جهت رسیدن به لیست 5 نفره تصمیم گیری نهایی را انجام خواهد داد. 

وی در پاسخ به سوال وجود بانوان در لیست اصلاح طلبان افزود : ملاک کسب امتیاز قبولیست و بصورت کلی دعوت کرده ایم اعم از خانمها و آقایان .

 وی در ادامه توضیح داد : باتاکید براینکه فعلا وارد مصادیق نشده و نخواهیم شد سعی خواهد شد در انتخاب افراد ملاک شایستگی، تخصص و تعهد افراد با مشی اصلاح طلبی مد نظر قرار گیرد و همچون گذشته تصمیمات بر خرد جمعی  استوار خواهد بود.

وی در مورد شایعاتی مبنی برقول و وعده هایی از برخی از اصلاح طلبان جهت ورود به لیست افزود : همانطور که گفتم اصلاح طلبان فعلا وارد مصادیق نخواهند شد و به هیچ عنوان قول یا وعده ای از طرف هیچکس از اعضاء محترم در هر مقامی داده نشده و اگر هم بعضا شنیده شده کذب و مردود است .

وی در پایان اطمینان داد تا لیست نهایی شورای اصلاح طلبان بر پایه خرد جمعی مانند گذشته خواهد بود و همدل و همصدا با شهروندان در تعالی جایگاه واقعی و در شآن مردمان منطقه و شهر طبس تلاش خواهیم کرد.