زمان : 09 Esfand 1395 - 08:58
شناسه : 134388
بازدید : 4984
اولین جشنواره ملي محتواي الكترونيكي با طعم مهارت به مرحله پاياني خود رسيد. اولین جشنواره ملي محتواي الكترونيكي با طعم مهارت به مرحله پاياني خود رسيد. اولين جشنواره ملي محتواي الكترونيكي با طعم مهارت در سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور كه تابستان سال جاري آغاز شده بود، به مرحله پاياني رسيد.

اولين جشنواره ملي محتواي الكترونيكي با طعم مهارت در سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور كه تابستان سال جاري آغاز شده بود، به مرحله پاياني رسيد.

    به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد:اين جشنواره با هدف شناسايي نخبگان و متخصصان حوزه هاي مهارت آموزي الكترونيكي و توسعه و ترويج آن براي آحاد جامعه و به ويژه جوانان و به همت شوراي راهبردي و دفتر توسعه فناوريهاي نوين آموزشي سازمان برگزار شد.

بنا براين گزارش، جشنواره ملي محتواي الكترونيكي با طعم مهارت،در محورهاي توليد شبيه سازها و نرم افزارهاي: كاربردي آموزشي مبتني بر رايانه، تلفن همراه، تبلت، تلفن ها و تلويزيون هاي هوشمند،انيمشين، فيلم هاي آموزشي، معرفي وب سايت ها و رقابت در زمينه ارائه ايده هاي خلاقانه و نو در زمينه مهارت آموزي فعاليت خود را آغاز كرد.

حسين بابائيان، دبير اجرايي كميته جشنواره مذكور بيان داشت:با عنايت به تأكيدات رياست محترم سازمان مبني بر رويكرد آموزش هاي مهارتي سازمان در قالب محتواي الكترونيكي،اين جشنواره با تصويب شيوه نامه در خرداد ماه سال جاري و ابلاغ آن به اعضاء شوراي راهبري فعاليت خود را در دو بخش كميته  علمي و اجرايي و با استقرار در مركز تربيت مربي و پژوهشهاي فني و حرفه اي،  آغاز به كار كرد.

وي افزود: پس از اعلام عمومي و فراخوان،در مجموع و پس از دوره تمديد مهلت ثبت نام آثار سيصد و 41 اثر به دبيرخانه واصل شد كه از اين تعداد 300 و بيست وشش اثر به مرحله داوري راه يافت.  در خاتمه بيست و يك محتواي الكترونيكي به عنوان آثار برتر برگزيده شد.

بابائيان،در ادامه سخنان خود، به همكاري شركاي اجتماعي و حاميان مالي اين جشنواره اشاره و آن را اثر بخش دانست.

دبير اجرايي كميته جشنواره،با اشاره به استقبال گسترده مخاطبين از اين جشنواره،ضمن اشاره به جوايز نفرات برتر،اعلام كرد:اين آثار پس از موافقت صاحبان آن با حفظ اثر معنوي در شبكه هاي اجتماعي مطرح كشور و رسانه هاي آموزشي ارائه خواهد شد و منافع مالي آن به نفع صاحب اثر محفوظ خواهد بود.

شايان ذكر است،آيين اختتاميه و تجليل از برگزيدگان نخستين جشنواره ملي محتواي الكترونيكي با طعم مهارت،15 اسفند ماه سال جاري با حضور معاون رييس جمهور،وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، وزير تعاون كار و رفاه اجتماعي،رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور،مديران، معاونين و مسئولين فناوري ادارات كل استانها در سالن شهيد قندي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات برگزار مي شود.