زمان : 09 Esfand 1395 - 10:03
شناسه : 134385
بازدید : 7130
یکسال گذشتآقای موسوی، باورتان میشود؟ یکسال گذشتآقای موسوی، باورتان میشود؟ بهنام خواجه امینیان



درست یک سال پیش بود که لحظه هایمان در التهاب می گذشت، ساعت ها دقیقه به دقیقه رد می‌شد، پایان انتخابات نزدیک می‌شد و در این فکر بودیم که اگر مردم نیامده باشند، اگر رای نداده باشند و.....

 انگار آن شب همه چیز دنیا در رای‌هایی خلاصه شده بود که قرار بود سرنوشت قانون‌گذار مردم در مجلس را تعیین کند. آن رای‌های داخل صندوق شده بود همه چیز و هیچ چیز در مبارزه‌ی نابرابر روزگار...

اما سرنوشت نخواست 7"اسفند 94"  به راحتی در تاریخ فراموش شود. روزی  که ثابت کرد قدرت همه چیز نیست و حذف ناجوانمردانه پیروزی نمی آورد و این امید است که همیشه برنده نهایی‌ست.

امید ی با یک "تکرار میکنم" ساده از مردی که نباید اسمش را برد و تصویر را داشت.

و چه ناباورانه امروز 7/اسفند 95 است...یکسال بعد

"آقای سیدابوالفضل موسوی کوچه بیوکی" نماینده مردم شریف یزد و اشکذر براستی به یاد دارید روزهای راکه گذشت و آن های که برای شما همه زندگی خود را گذاشتند تا شما از فرش به عرش نمایندگی مجلس برسید.

یادتان هست دانشجویانی بودند که برای اعتقاد شان که نام و راه اصلاحات بود از شما دفاع کردند چگونه توسط هواداران رقیب مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و راهی بیمارستان شدند؟

نمیدانم هنوز خبر دارید یا نه که اعضای کمیته های اطلاع رسانی و روابط عمومی ستادتان تمام یک هفته را در محل ستاد بودند و خواب و استراحت شان کمتر از دو سه ساعت پشت میزها بود تا طرح های تبلیغاتی و خبر های انتخابی تان در کمترین زمان مخابره شود و راه بر دروغ ها و شایعات بسته شود.

 شایددر شلوغی جلسات تبلیغی و .....  آن روزهای خود ندیده باشید، اما بودند دختران و مادرانی که نام شما را برای پیروزی و برافراشته شدن پرچم اصلاحات فریاد میزدند و از سوی هتاکان و بنگاه‌های دروغ پراکنی به انواع حرف های متهم شدند. اما باز هم آمدند تا به واسطه شما پرچم اصلاحات روی زمین نماند.
و بسیار از این اتفاقات و افرادی که در کمترین زمان، با محدودیت های بی رحمانه و .... تلاش کردند تا شما از نردبان اصلاحات راهی قله قانونگذاری ملت شوید با 124448 رای.

حالا براستی خبر دارید امروزجوانان و
دانشجویان ستادتان کجا هستند و نظر شان نسبت به شما و انتخاب شما چیشت؟ چند جلسه دانشجویی و جوانان برگزار کرده اید؟ در حوزه جوانان و دانشجویی تان چه کسی مسئول است؟ چه کسانی امروز مسئولیت روابط عمومی و اطلاع رسانی‌تان بر عهده دارند؟ چند جلسه هم اندیشی با بانوان ستادتان داشتید؟ برای بانوان یزد چه کردید؟ بانوان مسئول دفترتان چه کسانی هستند؟
آقای موسوی این ها را نگفتیم که منت بگذاریم و بگویم تلاش های این افراد برای مزد خواهی بوده است، که این افراد بیش از آنکه برای شما بخواهند کاری بکنند برای اصلاحات و اصلاح طلبی تلاش کرده اند.
 اما محدود اعضا ستاد سال94 که با شما همکاری کردند، عاقبت همکاریشان چه شد؟ امروز سابقه آدم های اطراف‌تان چه میگوید؟ در انتخابات کجا و کدام طرف بودند؟ برای چه کسی سنگ به سینه می‌زدند؟
 
آقای موسوی اصلاحات با شما عهد بست و تا آخرش ایستاد و دینش را به شما ادا کرد؟ آیا شما تا به امروز دینتان را نسبت به اصلاحات ادا کردید؟ وعده رفع ممنوعیت های تصویری و ...... که در اردیبهشت ماه امسال در جشن اصلاح طلبان دادید چه شد؟ آقای موسوی وقت آن نرسیده که به جز حرف در مورد آب و فوتبال در زمینه های دیگر هم ورود عملی داشته باشید؟ دیگر دیر نشده که هر کس در حوزه مختلفی با شما حرف میزند بگوید فعلا قصد ورود عملی به آن را ندارم!
آقای موسوی کمی از فکر شورا و شهرداری بیرون بیاید، شما درست و قاطع عمل کنید مردم به شورایی رای میدهند که شما راضی باشید!
آقای موسوی یادتان نرود تکه کلام همه سخنرانی های انتخاباتی تان را: (من سید ابوالفضل موسوی بیوکی هستم، نماینده اصلاح طلبان و حامیان دولت...)
 کمی از پرده بی خبری بیرون بیاید ، کمی مواضع شفاف بگیرید، عمل خود را نشان دهید و ما را به آینده خوشبین کنید.
ما هنوز هم به شما امید داریم ولی شما امید ما را عملی خواهید کرد؟
آقای موسوی همچنان که به سادگی یکسال گذشت، سه سال دیگر هم می آید و در همین ماه های اسفتد سال 1398 مردم باز در حال انتخاب هستند!
و اگر روزی نمایندگی شما پایان یافت ، روزی نباشد که حسرت وعده به وقل هایتان را بخورید و حق الناسی که برجای گذاشته اید و دیگر دیر شده است!

عضو کوچکی از ستاد اصلاح طلبان استان یزد در سال94