زمان : 07 Esfand 1395 - 23:08
شناسه : 134364
بازدید : 4393
کمک 50 میلیون ریالی خیران به کتابخانه آیت‌الله فاضل اردکان کمک 50 میلیون ریالی خیران به کتابخانه آیت‌الله فاضل اردکان خیران اردکانی به کتابخانه عمومی آیت‌الله فاضل این شهر 50 میلیون ریال کمک کردند. این کمک‌ها بیشتر در زمینه تأمین تجهیزات سخت‌افزاری کتابخانه و خرید کتاب‌های آموزشی بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، علی نصرتی، مسئول کتابخانه آیت‌الله فاضل با بیان این مطلب اعلام کرد: بالغ بر200 نسخه کتاب به زبان انگلیسی به ارزش 15 میلیون ریال با کمک خیران اردکانی به مجموعه کتاب‌های کتابخانه آیت الله فاضل افزوده شد.

وی افزود: این کتاب‌ها که بنا به درخواست اعضای کتابخانه و بیشتر در زمینه آموزش زبان انگلیسی از سطوح مبتدی تا پیشرفته است، جزو منابع اصلی یادگیری زبان انگلیسی محسوب می‌شود و در این خصوص می‌تواند نیازهای اعضای کتابخانه را برطرف کند.

نصرتی تصریح کرد: خیران نیک‌اندیش اردکانی همچنین با صرف مبلغ 35 میلیون ریال، بخشی از نیازهای سخت‌افزاری کتابخانه نظیر رایانه و چاپگر را نیز تأمین کردند.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر، خیران فرهنگ‌دوست اردکان با نیت خیر و ارزشمند خود کمک‌های زیادی در زمینه خرید کتاب، تجهیزات اداری و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی به این کتابخانه بزرگ و قدیمی اردکان کرده‌اند.

نصرتی در پایان از همه بانیان خیر  حوزه فرهنگ که به غنای بیشتر کتاب و کتابخوانی کمک کرده‌اند، قدردانی کرد.

گفتنی است، کتابخانه عمومی آیت‌الله فاضل با دارا بودن بیش از 40 هزار نسخه کتاب و 11 هزار عضو، یکی از فعال‌ترین کتابخانه‌های شهرستان اردکان است.