زمان : 25 Bahman 1395 - 22:18
شناسه : 134126
بازدید : 7080
مفهموم اقتصاد مقاومتی به درستی در بین مسئولان و جامعه تبیین نشده است آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار اعضای جبهه مردمی انقلاب یزد مفهموم اقتصاد مقاومتی به درستی در بین مسئولان و جامعه تبیین نشده است
 

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه مفهموم اقتصاد مقاومتی به درستی در بین مسئولان و جامعه تبیین نشده است، گفت: افتتاح جاده به اسم اقتصاد مقاومتی زمینه تحقق این سیاست مهم را فراهم نمی‌کند. آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار اعضای جبهه مردمی انقلاب یزد با وی اظهار داشت: اگر قرار باشد گروه‌هایی تشکیل شود که دوباره رقابتی در ارتباط با حزب‌داری ایجاد شود باید در آن تجدید نظر صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه خیلی از مطالبات رهبری هنوز عمل نشده، گفت: در ارتباط با نفوذ فرهنگی، مسائل تهاجم فرهنگی، مشکلات اقتصادی، مسائل دینی در محیط‌های آموزشی، اقتصاد مقاومتی و خیلی موارد دیگری که ایشان اشاره کرده‌اند روی زمین مانده است.
امام جمعه یزد عنوان کرد: اگر واقعا تشکیلاتی باشد که تمام هم و غم وی گفتمان‌سازی مطالبات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری باشد از ارزش بالایی برخوردار است.
ناصری به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است، اشاره کرد و ادامه داد: حفاظت از انقلاب وظیفه همگانی است ولی افرادی باید باشند که تمام تلاش خود را برای حفاظت از انقلاب به کار بندند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد عنوان کرد: این افراد و گروه‌ها باید هر جایی که لنگی و ضعفی وجود دارد به گونه‌ای عمل کنند که زمینه‌های رفع نقاط ضعف فراهم شود.
وی ادامه داد: الان آن چیزی که در کشور ما ضرورت دارد و همه باید به آن توجه کنیم بحث تذکراتی است که حضرت آقا در موارد مختلف و در سخنرانی هایشان می فرمایند.
امام جمعه یزد ادامه داد: بسیاری از این موارد توسط ائمه جمعه در خطبه های نماز جمعه بیان می شود و بعد از آن هم کنار گذاشته می شود و اصلا نسبت به اجرای آن هیچ قدمی برداشته نمی شود.
ناصری با اشاره به اینکه در ارتباط با اقتصاد مقاومتی آنطور که لازم بوده تلاش نشده، گفت: الان فضا به صورتی شده که یک جاده هم افتتاح می شود می گویند بحث اقتصاد مقاومتی است.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه مفهوم اقتصاد مقاومتی هنوز برای این افراد تبیین نشده است، گفت: لازم است که این اصل برای همه افراد از جمله مسئولان و صنعتگران و همه مردم تبیین شود.
وی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی توانمند کردن کشور در تمام زمینه ها از جمله اقتصاد، مسائل نظامی، علمی، دینی و موارد مختلف دیگر است که متاسفانه در این زمینه آنطور که لازم است تلاش نشده است.