زمان : 25 Bahman 1395 - 12:59
شناسه : 134119
بازدید : 4593
تاکید استاندار يزد بر توسعۀ فضای سبز در استان تاکید استاندار يزد بر توسعۀ فضای سبز در استان استاندار یزد در نشست کمربند سبز استان با بیان اینکه فضای سبزی شاداب و بانشاط از ضروری‌ترین نیازهای یزد است بر توسعۀ فضای سبز در استان تاکید کرد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، نشست کمربند سبز استان و پيگيري احداث پارك شهری یزد با حضور «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد، «سیدمحمدرضا سیدحسینی» معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، «سیدعلی عزالدینی» معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعۀ منابع استانداری و مدیران و نمایندگان دستگاه های عضو در سالن زنده ياد حميديا استانداری برگزار شد.
استاندار يزد در این نشست ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم و جوانان استان در راهپیمائی 22 بهمن گفت: فضای سبزی شاداب و بانشاط از ضروری‌ترین نیازهای یزد است و شهروندان حق دارند تا از فضاي سبز كافي در استان برخوردار باشند.
«سیدمحمد میرمحمدی» با اشاره به جلسات قبل کمربند سبز استان و تصميمات گرفته شده برای تسريع در احداث و ايجاد پارك شهري 325 هکتاری یزد بر ضرورت تسریع در عملیات اجرائی این پارک و توسعۀ فضای سبز در استان تاکید کرد.
گفتنی است در این نشست مدیران و نمایندگان دستگاهها گزارشی از عملیات اجرائی و رفع مسائل مربوط به پارک شهری 325 هکتاری یزد طبق مقررات قانونی، ارائه دادند.