زمان : 24 Bahman 1395 - 21:50
شناسه : 134097
بازدید : 6902
خدمت رسانی صنعت برق در سایه ایثارگری شهدا و جانبازان مقدور شده است خدمت رسانی صنعت برق در سایه ایثارگری شهدا و جانبازان مقدور شده است خدمت رسانی صنعت برق در سایه ایثارگری شهدا و جانبازان مقدور شده است در هفتمین روز از سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت امور ایثارگران صنعت آب و برق استان یزد، ‌مدیران عامل این صنعت با جانبازان قطع نخاعی دیدار و گفتگو کردند.

در هفتمین روز از سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت امور ایثارگران صنعت آب و برق استان یزد، ‌مدیران عامل این صنعت با جانبازان قطع نخاعی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد،‌ در این دیدار که در آسایشگاه جانبازان قطع نخاع انجام شد؛ مدیران صنعت آب و برق با اهدای شاخه گل و گفتگو با یادگاران دفاع مقدس از آن‌ها تجلیل کردند.

مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد در این دیدار ضمن تجلیل از اقدامات ارزشمند جانبازان دوران جنگ تحمیلی و با بیان این‌که آن‌ها با خدا معامله کردند؛ اضافه کرد: خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی چشم‌ وچراغ مردم ایران هستند.

صباغزادگان گزارش وضعیت تولید و مصرف استان را ارائه و شرایط شبکه برق‌رسانی در استان را بسیار مطلوب بیان کرد و افزود: بیش از ۹۹ درصد مردم یزد از نعمت برق برخوردار هستند و این خدمات در سایه ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های انجام‌شده توسط رزمندگان در دفاع از کشور شکل گرفته است.

وی در پاسخ به سوال یکی از جانبازان در مورد نیروگاه‌های خورشیدی در استان، اقدامات انجام‌شده را تشریح و ابراز امیدواری کرد در سال آینده چند نیروگاه به مدار می‌آید.

علی اسلامی مدیرعامل آب و فاضلاب استان نیز ضمن تشریح اقدامات انجام‌شده در زمینه‌ی آب و فاضلاب افزود: کوشش‌های بسیار زیادی که در زمینه‌ی تامین و توزیع آب انجام‌شده است در مقایسه با ارزش کار جانبازان، ناچیز است.