زمان : 23 Bahman 1395 - 10:15
شناسه : 134084
بازدید : 4146
تقدیر استاندار یزد از حضور وحدت آفرین مردم استان در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن تقدیر استاندار یزد از حضور وحدت آفرین مردم استان در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار يزد از حماسۀ ملّی و حضور باشكوه و پُرشور مردم استان در راهپيمايي 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام استاندار یزد به شرح زیر است:
هوالوحيد
انّ هذه امّتكم امّه واحده و انّا ربّكم فاعبدون
همانا اين امت شما، امت واحده است و من پروردگار شما هستم پس فقط مرا پرستش كنيد.
مردم مومن، فهيم و رشيد استان يزد
سلام عليكم
حضور چشم‌گير، با نشاط و وحدت آفرين شما در راهپيمايي یوم الله 22 بهمن ماه كه به مناسبت تكريم و تعظيم سي و هشتمين سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي در مناطق و شهرهاي مختلف استان، همپا و همراه خيل عظيم و ميليوني مردم ديگر استانها و شهرهاي كشور رخ داد، اتفاقي مبارك و فرح‌بخش براي همه دوستداران ايران هميشه سربلند بود و از سوي ديگر، رخدادي ناخوشايند و مايوس كننده براي همه مستكبران و استعمارگران بود كه چشم طمع به عدول مردم ايران از آرمانهاي والايشان، دوخته و براي دست‌اندازي به منابع مادي و معنوي ايران عزيز و اسلامي ما، كيسه دوخته اند.
مردم سراسر ايران اسلامي، با سر دادن نداي وحدت و همبستگي ملّي و تاسي به هدايت الهي مبني بر پيمايش امت واحده ديگربار هشداري جدّي را به همه بدخواهان و ستم پيشه‌گان مستبد و طاغيان زمان دادند.
مردم نوع دوست و صلح جوي ايران سربلند، نشان دادند كه با وجود همه اختلاف نظرها و سليقه ها وقتي تهديد و يا حتي تعدّي زياده خواهان را ببينند و بدانند، دست در دست يكديگر  از آرمانها و اهدف خود به هيچ قيمتي نمي گذرند و با رشادت و از خودگذشتگي هميشگي و تاريخي‌شان، از اسلام و انقلاب و تماميت ارضي دفاع خواهند كرد.
آرمانها و اهدافي كه مبتني بر استقلال و آزادي خدادادي به همه انسانهاست و همسو با ارزشهاي نيك ديگر انسانهاي آزاد انديش و منصف دنياست.
صميميت و همدلي‌ای كه در راهپيمايي امروز شما مردم خداجو موج مي زد، يادآور ستيزۀ شما با استبداد تاريخي شاهنشاهي در دهم فروردين سال 57 به رهبري حضرت امام خمینی (ره) و هدايت حضرت آیت الله شهيد صدوقي(ره) در يزد و ديگر مصلحان و رهبران نيكخواه يزد و ايران بود.
اینجانب با گراميداشت ياد همه شهيدان شاهد انقلاب اسلامی و امام شهيدان كه بنيانگذار اين انقلاب مردمي و خدايي بود، از پيشگاه حضرت دوست مي خواهم با عنايت هميشگي و هدايت پيوسته‌اي كه در حق اين مردم خوب و خداجو داشته و دارد، همچنان ملت سرافراز ما را در راه صلاح و فلاح، راهنما و دستگير بوده و آينده‌اي درخشان و پُرفروغ، همراه با رشد هرچه بيشتر مادي و معنوي براي همه مردم دنيا و جامعه بشري را رقم زند.
آمين.