زمان : 19 Bahman 1395 - 10:49
شناسه : 133863
بازدید : 4667
پيام استاندار يزد به مناسبت درگذشت «حجت الاسلام والمسلمين سيدعلي نجم‌الهدي» پيام استاندار يزد به مناسبت درگذشت «حجت الاسلام والمسلمين سيدعلي نجم‌الهدي» «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار يزد به مناسبت درگذشت «حجت الاسلام والمسلمين سيدعلي نجم‌الهدي» عالم ربّانی و امام جمعۀ ده بالا پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام استاندار یزد به شرح زیر است:
بسمه تعالی
رحلت عالم وارسته و خطیب توانا شادروان حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای سیدعلی آقای نجم‌الهدی امام جمعه ده بالا، موجب تأثر و تأسف گردید.
این بزرگوار، عمری در سنگر منبر و موعظه و خطبه مردم را به احکام دین احمدی و مناقب شریف محمدی(ص) آشنا  و  رهنمون می فرمود، همواره با مردم و درکنار مردم بود، در زمان دفاع مقدس در جبهه های نبرد حضور یافت و  عمر خود را در نشر فرهنگ دینی و اسلامی سپری نمود و این اواخر اگر چه کسالتی مزمن عارض او بود ولی این بیماری هم نتوانست او را از خطبه های نماز جمعه و سخن و بیان با مردم باز دارد و در آخر با قلبی مطمئن و دلی سرشار از ایمان به حضرت حق و به لقاء الله پیوست و در جوار حضرت رب العالمین آرام گرفت.
اینجانب این مصیبت مؤلمه را به فرزندان مکرم آن مرحوم، خانواده شریف ایشان، جامعه روحانیت، مردم عزیز ده بالا و دهشیر و خاصه ائمه جمعه معزز استان تسلیت عرض می نمایم و حشر وی را با موالیان گرامش خاصه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از خداوند علی اعلی خواستارم.