زمان : 28 Dey 1395 - 11:31
شناسه : 133411
بازدید : 23110
تکریم و معارفه رئیس مرکز فنی و حرفه ای نیر تکریم و معارفه رئیس مرکز فنی و حرفه ای نیر جلسه تکریم و معارفه رئیس مرکز فنی و حرفه ای نیر در محل بخشداری نیر برگزار شد .

جلسه تکریم و معارفه رئیس مرکز فنی و حرفه ای نیر در محل بخشداری نیر برگزار شد  .

     به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای  استان یزد: درجلسه تکریم و معارفه رئیس مرکز فنی و حرفه ای نیر که با حضور"میرخلیلی"بخشدار نیر،"علی آقا افضلی"مدیرکل،"رضا نویدی"معاون اداری و پشتیبانی ،"حسن دهقان"مدیرحراست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان،"حجت الاسلام دهقانپور" امام جمعه نیر و سخوید، "جواد دهقان نیری" رئیس شورای اسلامی شهر،"علیرضا دهقان نیری"سرپرست سابق مرکز آموزش فنی و حرفه ای نیر،"علی شبانی"رئیس جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای نیر و مسئولین ادارات بخش برگزار شد،میرخلیلی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در جلسه و همچنین تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی و بیان اهمیت آموزشهای مهارتی فنی و حرفه ای در کنار تحصیلات رسمی یکی از مهمترین مشکلات بخش را مهاجرت ناشی از کمبود فرصت های شغلی عنوان نمود و خواستار توجه ویژه اداره کل فنی حرفه ای بر ارائه آموزش های مهارتی و کاربردی در زمینه موضوعات اشتغال زا با درآمد مناسب شد.

در این جلسه "حجت الاسلام دهقانپور" امام جمعه نیر و سخوید با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری بیان داشت:اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با پرورش استعدادها و ارائه آموزش های مهارتی خود می تواند گامهای خوبی را در این مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بردارد.

"افضلی" مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و همچنین شناخت کافی مسئولین بخش از آموزش های فنی و حرفه ای بیان داشت:ارائه آموزشهای مهارتی به افراد می تواند ضمن  تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر؛ به ایجاد اشتغال پایدار در سطح جامعه و کارآفرینی کمک نموده و دغدغه های مردم را در خصوص معضل بیکاری کاهش دهدو این مهم جز به واسطه ی همدلی و همکاری مسئولین بخش و شهرستان محقق نخواهد شد  .

وی افزود: این اداره کل آمادگی دارد تا از ظرفیت های خود برای آموزش مهارتهای شغلی برای روستائیان و همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به منظورتربیت نیروی ماهر مورد نیاز بازار کار استفاده نماید.

“جواد دهقان نیری “رئیس شورای اسلامی شهر نیر ضمن بیان برخی مشکلات به تقدیر و تشکر از دهقان نیری رئیس قبلی مرکز پرداخت و برای رئیس جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه آقای دهقان نیری به بیان گزارشی از عملکرد خود در دوران مسئولیت پرداخت و آقای شبانی نیز در سخنانی برنامه های خود را تشریح نمود.

در پایان جلسه از زحمات آقای "دهقان نیری"سرپرست سابق مرکز اموزش فنی وحرفه ای نیر تجلیل و آقای "علی شبانی"به عنوان رئیس جدید مرکز آموزش فنی وحرفه ای نیر معرفی گردید .