زمان : 15 Dey 1395 - 18:27
شناسه : 133164
بازدید : 13845
عارفی مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد امروز وارد دومین شهرستان محروم استان، بافق شد. عارفی مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد امروز وارد دومین شهرستان محروم استان، بافق شد. عارفی در این سفر بعد از حضور در دفتر حجت الاسلام سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بافق و دیدار با زاده رحمانی فرماندار بافق به بازدید از تمامی پروژه های در حال احداث نوسازی مدارس پرداخت.



عارفی در این سفر بعد از حضور در دفتر حجت الاسلام سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بافق و دیدار با زاده رحمانی فرماندار بافق به بازدید از تمامی پروژه های در حال احداث نوسازی مدارس پرداخت.
هم چنین مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد به بازدید از مدارس فرسوده بافق که نیاز مبرم به تعمیر و تجهیز دارند پرداخت و از نزدیک در جریان مشکلات مدارس بافق قرار گرفت.

مناطق محروم استان و رسیدگی به مشکلات آنان از اولویت های برنامه کاری دکتر عارفی بوده، هفته پیش هم دکتر عارفی در اولین سفر استانی خود وارد بهاباد شد و از نزدیک در جریان مشکلات مدارس این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد عارفی بعد از بازدید از پروژه های در حال احداث نوسازی مدارس در این  شهرستان در جلسه شورای اداری مدیریت آموزش و پرورش حضور یافت.
در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف مدارس بویژه تعمیرات و تجهیزات و ساخت و ساز فضاهای آموزشی موارد ذیل مصوب گردید:

1. آموزشگاه های آیت الله طالقانی و 17شهریوربا پیگیری فرمانداری شهرستان و اداره نوسازی تحت پوشش بنیاد برکت قرار گرفته و تخریب و بازسازی گردد.

 2. استاندارسازی سیستم گرمایشی مدارسی که دچار مشکل می باشد

3. سالن ورزشی آموزشگاه هدف که هم اکنون در دست ساخت می باشد ، کار ساخت آن ادامه یافته و توسط نوسازی تکمیل و تحویل گردد.

4. استاندارد سازی آزمایشگاه مرکزی
 
5. پروژه های خیری که 30% کار آن توسط  خیر انجام گرفته، هزینه اتمام و تجهیز کامل آن توسط اداره نوسازی انجام پذیرد.

6. سالن ورزشی مدرسه تلاش توسط نوسازی پیگیری و به اتمام رسد.

7. تجهیزات مورد نیاز مدرسه خیری معظمی توسط نوسازی تهیه و تامین گردد.

8. در مورد مشکلات مربوط به سرویس بهداشتی اردوگاه آموزش و پرورش و نیز تجهیزات سرمایشی و گرمایشی سالن کانون شهید باهنر مقرر گردید تا نسبت به اختصاص بودجه لازم اقدام صورت گیرد

9. پیرامون کمبود تجهیزات مدارس قول مساعد داده شد در اسرع وقت پیگیری و برطرف گردد.