زمان : 09 Dey 1395 - 17:43
شناسه : 133055
بازدید : 24545
پیام امام جمعه مهریزبمناسبت 9دیماه پیام امام جمعه مهریزبمناسبت 9دیماه حماسه عظیم مردم در9دی ما88مشت محکمی بودبردهان فتنه گران داخلی وحامیان آنها

یزدفردا"حماسه عظیم مردم در9دی ما88مشت محکمی بودبردهان فتنه گران داخلی وحامیان آنها.روزی که مقام معظم رهبری بهترین تعبیر‌ها و مفاهیم را در مورد 9 دی ماه داشتند و فرمودند 9 دی تجلی قدرت خدا بود که می توان از همین گفته درس های زیاد و مفاهیم فراوانی برداشت کرد.

 حماسه 9 دی پیام های کلیدی فراوانی دارد که همگی آن ها ناظر روح دیانت و دین مداری است.مردم ایران با انقلاب بر علیه رژیم طاغوت بر خواسته ها و آموزه های اسلام پای فشردند و در سال های بعد نیز تن به انحراف از مفاهیم دینی و ارزشی خود ندادند که این در حماسه ی 9 دی تجلی یافت.

مقام معظم رهبری همیشه هشدار داده اند تا مواظب فتنه های زمان باشیم و انقلاب و ارزش های اسلامی را حفظ نماییم روزی که فریب خوردگان و فتنه گران در پی آن بودند تا با ضربه زدن های نرم و پیاپی پایه های نظام اسلامی را بلرزانند، اما مردم انقلابی پای پیش گذاشته و چنان درسی به آنان دادند که در تاریخ نظیرنداشته وآنها خود محو شدند. مردم در سال 88 در 9 دی نشان دادند که همیشه پای ارزش های دینی و فرهنگی خود ایستاده اند و با فتنه گرانی که ارزش های دینی، عاشورا و امام را به سخره می گیرند مقابله خواهند کرد.

اینجانب بر برگزاری مراسم روز بصیرت تاکید میکنم و آن را پاسخی به ندای رهبری میدانم موفقیت همگان را ازدرگاه ایزدمنان خواهانم وبرای خدمتگزاران به اسلام بویژه امام خامنه ای آرزوی سلامتی دارم.

علی برهان