زمان : 05 Dey 1395 - 14:56
شناسه : 132952
بازدید : 9257
بازديد سرپرست فرمانداري بافق از موسسه خيريه فرهنگي مذهبي بيت الرضا بازديد سرپرست فرمانداري بافق از موسسه خيريه فرهنگي مذهبي بيت الرضا محمد زاده رحماني در بازديد از موسسه خيريه فرهنگي مذهبي بيت الرضا بافق از فعاليت و برنامه هاي اين موسسه مطلع شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ صبح امروز سرپرست فرمانداري بافق از موسسه خيريه فرهنگي مذهبي بيت الرضا بافق بازديد كرد و از نزديك در جريان فعاليت و برنامه هاي اين موسسه قرار گرفت.

مدير موسسه خيريه فرهنگي مذهبي بيت الرضا بافق در این بازدید ضمن معرفی واحدها، به بیان عملکرد این موسسه طی دو دهه اخیر پرداخت و گفت : یکی از مهمترین اقدامات این موسسه فرهنگی ، مذهبی کاروان زیارتی پیاده علی بن موسی الرضا(ع) می باشد که تا کنون از زمان آغاز فعالیت، کاروان پیاده این موسسه توانسته 24 بار مسیر بافق تا مشهد و یک مورد سفر پیاده کربلا را با پای پیاده طی نماید.

حجت الاسلام سيد علي طباطبايي افزود: موسسه خیریه فرهنگی و مذهبی بیت الرضا بافق در سه طبقه دارالضیافه ، دارالولایه و قسمت اداری در سال ۷۲ کلنگ زنی شده و هم اکنون در حوزه خیریه ، مذهبی ، فرهنگی ، مشاوره و پژوهش های دینی و مذهبی در حال فعالیت است.

گفتني است در اين بازديد حجت الاسلام طباطبايي به عملكرد و برنامه هاي واحدهاي مشاوره، باقيات وصالحات، واحد مطالعات و پژوهش، سمعي و بصري، فرهنگي و ورزشي،پايگاه مقاومت، امور خيريه ، كتابخانه و فروشگاه اين موسسه اشاره كرد.

سرپرست فرمانداري بافق در اين بازديد وجود این موسسه فرهنگی ، مذهبی و خیریه را منشا خیرات زیاد برای شهرستان بافق دانست و از زحمات مديريت و كادر اجرايي اين موسسه تقدير كرد.