زمان : 21 Azar 1395 - 18:17
شناسه : 132580
بازدید : 14644
شهردار یزد :لایحه بودجه هیچ یک از سازمانهای شهرداری از این به بعد تحویل گرفته نمی‌شو شهردار یزد :لایحه بودجه هیچ یک از سازمانهای شهرداری از این به بعد تحویل گرفته نمی‌شو یزدفردا:شهردار یزد با اشاره به اینکه زمان ارائه پیشنهاد بودجه سازمانهای تابعه شهرداری به پایان رسیده، گفت: لایحه بودجه هیچ یک از سازمانهای شهرداری از این به بعد تحویل گرفته نمی‌شود.د.

یزدفردا:شهردار یزد با اشاره به اینکه زمان ارائه پیشنهاد بودجه سازمانهای تابعه شهرداری به پایان رسیده، گفت: لایحه بودجه هیچ یک از سازمانهای شهرداری از این به بعد تحویل گرفته نمی‌شود.

 مهندس محمدرضا عظیمی‌زاده  در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به جو‌سازی‌های صورت گرفته در ارتباط با عملکرد شهرداری و شورای شهر یزد اظهار داشت: در سال آخر شورا و نزدیک انتخابات هستیم و جوسازی علیه اعضای شورا و شهردار طبیعی است و به وفور علیه ما در سایتها و شبکه‌های اجتماعی مطلب می‌نویسند.

وی با بیان اینکه شرایط به گونه‌ای است که اصلا این انتظار وجود ندارد که همه مردم هر کاری هم کردیم از آن تقدیر کنند، گفت: الان عده‌ای هستند که می‌خواهند رای بیاورند و به همین دلیل نسبت به عملکردها انتقاد می‌کنند.

شهردار یزد در ارتباط با مطالب بیان شده در زمینه خیابان قیام یزد و طرح پیاده‌راه سازی این خیابان گفت: دو مرحله با بازاریان جلسه داشتم و در حالی که اعترا‌ض‌های شدید و حتی توهین دیدم، اصلا با عصبانیت رفتار نکردم.

عظیمی‌زاده گفت: الان باید ما همراه باشیم و اگر قرار باشد عضوی شهردار و شهردار اعضا را متهم کند، سبب ایجاد خلا در اعتبار تمام اعضای شورای شهر و شهردار می‌شود.

وی در ارتباط با کف‌سازی خیابان قیام با اشاره به اینکه طرح این خیابان مربوط به چندین سال پیش است، گفت: در مصوبه کمیسیون ماده 5 بیان شده که عرض سواره‌رو کم می‌شود اما از محل پیاده‌رو حرفی به میان نیامده است.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: مصوبه شورای ترافیک یزد هم امروز تصویب و به شهرداری ابلاغ شده است، علاوه بر اینکه بعضی می‌گفتند الزامات این طرح رعایت نشده در حالی که این الزام شامل عدم بسته شدن خیابان و مسیر بود.

عظمی‌زاده افزود: وقتی که مسیر را مسدود نکردیم دیگر ضرورتی ندارد که مسیرهای جایگزین بگذاریم و خودمان را بدون دلیل با سازمان میراث فرهنگی درگیر کنیم.

وی ادامه داد: بحث زیرسازی و تاسیسات با سرعت ویژه انجام می‌شود و انشاالله در تاریخ مشخص شده این طرح به پایان می‌رسد تا مردم و بازاریان به مشکلی پس از آن برنخورند.

شهردار یزد با بیان اینکه الان به صورت شبانه‌روز در این طرح فعالیت انجام می‌شود، گفت: در ارتباط با پارکنیگ این خیابان، زمینی در حدود 1000 متر در نظر گرفته شده و قرار شد که تا آخر پروژه، این زمین اجاره شود، کارشناسی هم صورت گرفته و مالک با پذیرفتن کارشناسی قرار است که اقدام به عقد قرارداد اجاره با شهرداری کند.

عظیمی زاده گفت: برای پروژه خیابان مسجد جامع هم اعتراض‌های بسیاری وجود داشت ولی بعد از طرح هیچ اعتراضی انجام نشده و خوشبختانه این طرح در بهترین وضعیت اجرا شد.

وی در ارتباط با بودجه شهرداری یزد با تاکید بر اینکه انشاالله در زمان مقرر بودجه را به شورای شهر ارائه می‌کنیم، گفت: به تمام سازمانها تابعه بیان کرده بود که تا 20 آذر ماه بودجه خود را به شهرداری ارائه کنند و از هر سازمانی که تا الان بودجه را تحویل نداده به هیچ عنوان دریافت نمی‌شود.

شهردار یزد گفت: برای این سازمانها از طرف شهرداری بودجه‌ای مشخص و در لایحه بودجه بیان می‌شود تا تاخیری در زمان ارسال لایحه به شورای شهر ایجاد نشود.