زمان : 16 Azar 1395 - 21:31
شناسه : 132408
بازدید : 14493
«شغل شریف» در یزد رونمایی می‌شود «شغل شریف» در یزد رونمایی می‌شود کتاب «شغل شریف» اثر محمدعلی جعفری، نویسنده جوان یزدی پنجشنبه شب (18 آذر) با حضور نویسندگان مطرح کشور و دوستداران کتاب و کتابخوانی در یزد رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، آیین رونمایی از کتاب «شغل شریف» نوشته محمدعلی جعفری نویسنده جوان و خوش‌ذوق یزدی پنج‌شنبه 18 آذر از ساعت 18 با حضور مجید قیصری و بهزاد دانشگر از نویسندگان مطرح ادبیات داستانی کشور و جمعی از مسئولان، هنرمندان و نویسندگان استان در سالن اجتماعات کتابخانه وزیری یزد برگزار می‌شود.

این کتاب شامل مجموعه داستان‌های اجتماعی است که در 104 صفحه، و با شمارگان 2 هزار و 500 نسخه توسط انتشارات سوره مهر در سال 95 منتشر و روانه بازار شده است.

نویسنده در کتاب شغل شریف، 10 داستان کوتاه و خواندنی را با سبک نوشتاری متفاوت در هر داستان، با موضوع خانواده، سبک زندگی، جمعیت و فرزندآوری و با نثری روان و درون‌مایه‌ای تلنگرآمیز، به رشته تحریر در آورده که هرکدام در جای خود شیرین، جذاب و قابل تأمل است.

تو فقط لیلی باش، ته کوچه ثریا، جای خالی قرص‌ها، زنی در سایه، شغل شریف و کتابِ بخوانیم از جمله عناوین داستان‌های این کتاب است که با نگاه به دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی نوشته شده است.

محمدعلی جعفری متولد 1366 در یزد، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی شیمی از دانشگاه یزد است. وی نویسندگی را از سال 1387 با حضور در دوره‌های آموزش نویسندگی زیر نظر بهزاد دانشگر آغاز و تاکنون چندین کتاب منتشر کرده است.

«دلم برایش تنگ شده» درباره زندگی‌نامه شهید چمران، «شکوه دوران» با موضوع زندگی شهید عباس دوران، «شیر مرد شیرود» زندگی‌نامه شهید علی اکبر شیرودی، «مُلک نبی» روایت داستانی از منطقه عملیاتی شوش دانیال، «ساختِ مان» روایت داستانی منطقه عملیاتی دوکوهه، «برای آخرین بار» زندگی‌نامه داستانی شهید مصطفی ردانی‌پور و «رهبر دارالعباده» زندگی‌نامه شهید محراب آیت‌الله صدوقی(ره) از جمله آثار این نویسنده توانا است.

وی در حال حاضر رمان «خانه مغایرت» با موضوع اجتماعی و سبک زندگی و زندگی‌نامه شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی را در دست چاپ دارد که امیدوار است در اوایل سال 96 روانه باز کتاب شود.

گفتنی است، آیین رونمایی از کتاب «شغل شریف» با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.