زمان : 08 Bahman 1395 - 23:32
شناسه : 132223
بازدید : 19738
کشف 2 شتر قاچاق به ارزش 200ميليون ریال در "ابرکوه" خبر آرشیوی 30 دی ماه کشف 2 شتر قاچاق به ارزش 200ميليون ریال در "ابرکوه"

 

یزدفردا"گروه اجتماعی "سرویس حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامي شهرستان "ابرکوه" از کشف دو نفر شتر قاچاق به ارزش 200ميليون ريال از يك دستگاه وانت نيسان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"احمدکمالي"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: مأموران ايستگاه بازرسي "فراغه" هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي به يک دستگاه وانت نيسان مشکوک شدند و خودرو را جهت بازرسي متوقف کردند.

وي با بيان اينکه در بازرسي از اين خودرو، دو نفر شتر، کشف شد و راننده خودرو هيچ گونه مجوزي جهت جابجايي و انتقال اين تعداد دام ارائه نداد، بيان داشت: با حضور کارشناس دامپزشکي مشخص شد اين محموله، به صورت قاچاق در حال جابجايي است.

فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه در پايان ضمن اشاره به دستگيري يك متهم در این رابطه افزود: دام­هايي که بدون رعايت ضوابط بهداشتي و مجوز دامپزشکي وارد کشور مي شوند به عنوان دام قاچاق تلقي شده و پليس در جهت کنترل و نظارت بر اين موضوع، احشام را در اختيار دامپزشكي قرار مي دهد.