زمان : 06 Azar 1395 - 10:24
شناسه : 132008
بازدید : 25545
 تجلیل از کارکنان اداره ورزش و جوانان میبد تجلیل از کارکنان اداره ورزش و جوانان میبد فرماندارمیبد با حضور در اداره ورزش و جوانان این شهرستان و قدردانی از تلاش‌های رئیس و کارکنان این اداره گفت: ورزش مقوله‌ای است که می‌تواند سلامت اخلاقی، رفتاری و روحی جامعه را تضمین کند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح با تأکید بر اینکه مسئولین امر ورزش باید با برنامه‌های راهبردی و خلاقانه جنبش نرم‌افزاری در عرصه ورزش شهرستان ایجاد کنند افزود: شهرستان میبد ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی در سبک‌ها و رشته‌های ورزشی دارد که می‌توان آن‌ها را شناسایی و به اوج موفقیت و افتخار رساند.

فلاح با اشاره به ورزش بانوان در این شهرستان هم گفت: در میان بانوان هم استعدادهای ورزشی خوبی وجود دارد که در حال حاضر در رشته‌های مختلف تیر و کمان و برخی رشته‌های دیگر صاحب جایگاه خوبی هستند.

کارشناس ورزش بانوان میبد هم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های ورزش بانوان گفت: بیشترین فعالیت بانوان در رشته‌های ورزش همگانی، والیبال، بدمینتون، تیراندازی، تنیس روی میز و کاراته است که در اکثر رشته‌ها صاحب مدال و مقام‌های استانی و کشوری هستند.

نرگس بی‌غرض افزود: در بحث داور و مربیگری هم 500 نفر عضو داریم که 30 نفر در مربیگری و 15 نفر در داوری فعالیت دارند.

وی با اشاره به فضای فعالیت بانوان در شهرستان میبد هم گفت: ازنظر اماکن بیش از 15 باشگاه دولتی و خصوصی در بخش بانوان فعالیت دارند که از این تعداد 2 باشگاه مختص بانوان و مابقی به‌صورت سانس های اختصاصی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

 خانم بی‌غرض خاطرنشان کرد: تا پایان آبان ماه امسال هزار و 160 نفر بیمه‌شده ورزشی در بخش بانوان در شهرستان میبد داریم که برای توسعه و ترویج فرهنگ ورزش بانوان، نیاز به توجه بیشتر مسئولین است.

در پایان این جلسه از کارکنان این اداره به اهداء لوح تجلیل به عمل آمد.

 همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان میبد با اهداء کاپ اخلاق به فرماندارمیبد از توجه و رویکرد خوب حسین فلاح به امر ورزش شهرستان در حوزه‌های مختلف قدردانی کرد.