زمان : 03 Azar 1395 - 13:27
شناسه : 131790
بازدید : 13987
برگزاری همایش«کارآفرینی» به مناسبت گرامیداشت روز کارآفرینی و هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی وحرفه ای برگزاری همایش«کارآفرینی» به مناسبت گرامیداشت روز کارآفرینی و هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی وحرفه ای سرپرست مرکزآموزش فنی و حرفه ای اشکذر از برگزاری همایش«کارآفرینی» به مناسبت روز کارآفرینی و هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی وحرفه ای با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان خبر داد .

سرپرست مرکزآموزش فنی و حرفه ای اشکذر از برگزاری همایش«کارآفرینی» به مناسبت روز کارآفرینی و هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی وحرفه ای با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان خبر داد .

    به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد:"مجید فصاحت"با اعلام این خبر افزود: بمناسبت هفته و روز کارآفرینی و همچنین هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای و در راستای ترویج فرهنگ مهارت آموزی همایش«کارآفرینی» با حضور فرماندار، مسئولین شهرستان ، روسای ادارات و دانشگاهها و تعداد بالغ بر 300نفر از کارآموزان در بخش های ثابت ، سیار ، پادگان و جوار دانشگاه در محل کانون خاتم الانبیاء اشکذر برگزار شد.

گفتنی است:همایش مذکور با همکاری و همیاری فرماندار، مسئولین شهرستان و با سخنرانی آقای دکتر ولی زاده کارآفرین برتر شهرستان ، استان و کشور به عنوان استاد مدعو برگزار شد .

سرپرست مرکزآموزش فنی و حرفه ای اشکذر در پایان با بیان اینکه امروز داشتن مهارت و تخصص رمز موفقیت است، اظهار داشت: باید فرهنگ کارآفرینی را تقویت، توسعه و ترویج دهیم و این نیازمند نگاه فرابخشی و همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی است.