زمان : 27 Aban 1395 - 23:09
شناسه : 131618
بازدید : 19668
بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس از کانسرام معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس از کانسرام سید مهدی طلایی مقدم از خط تولید کانسرام بازدید و پس از شنیدن توضیحاتی در خصوص نحوه تولید محصولات این کارخانه در جلسه ای با حضور رئیس هیئت مدیره کانسرام همچنین مدیرعامل و عضو هیت مدیره سیمان طبس از نزدیک با مشکلات این دو مجتمع تولیدی که قریب به ۶ ماه از تعطیلی آنها می گذرد آشنا و جهت پیگیری مسائلی که به دولت مربوط می شود قول مساعد و همکاری ویژه داد .

طبس بندگی / در ابتدای این دیدار که صبح امروز صورت پذیرفت، سید مهدی طلایی مقدم از خط تولید کانسرام بازدید و پس از شنیدن توضیحاتی در خصوص نحوه تولید محصولات این کارخانه در جلسه ای با حضور رئیس هیئت مدیره کانسرام همچنین مدیرعامل و عضو هیت مدیره سیمان طبس از نزدیک با مشکلات این دو مجتمع تولیدی که قریب به ۶ ماه از تعطیلی آنها می گذرد آشنا و جهت پیگیری مسائلی که به دولت مربوط می شود قول مساعد و همکاری ویژه داد .

در این دیدار مهندس گودرزی رئیس هیئت مدیره کانسرام مشکلات این مجتمع را تشریح کرد و گفت مشکل اساسی این کارخانه نبود سرمایه درگردش است و در صورت تأمین این مبلغ ظرف مدت کمتر از یک ماه کارخانه مجددا راه اندازی و تولید شروع خواهد شد .

مهندس کاشفی پور عضو هیئت مدیره و همچنین مهندس قائمی مدیرعامل سیمان طبس نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سازندگی طبس مرحوم مهندس شکیبی گفتند : ما به واسطه ی شخص مهندس شکیبی وارد طبس شدیم و اکنون نیز تا انتها پای کار هستیم و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد به ثمر نشستن زحمات همه ی عزیزان باشیم . قائمی افزود یکی از مشکلات اساسی سیمان طبس بحث حمل و نقل است. عدم وجود نقدینگی و سرمایه در گردش یکی دیگر از مشکلات این واحد تولیدی بود. در این جلسه طلایی پس از شنیدن مشکلات این دو واحد با ابویی معاون وزیر صنعت و معدن جهت پیگیری موارد تماس تلفنی گرفت. معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در تماس تلفنی دیگری با مهندس شهرکی ، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی خواستار پیگیری و رفع مشکلات این دو واحد تولیدی شد . در پایان نیز مقرر گردید در طی روز های آینده جلسه ای در تهران با حضور فرماندار مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سیمان و کانسرام در دفتر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکیل و مشکلات بصورت جدی حل و فصل شود .

  جلالی رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت طبس ، خلیلی معاون عمرانی فرمانداری طبس و صولتی معاون  اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی طبس نیز طلایی را در این بازدید همراهی کردند .