زمان : 28 Mehr 1395 - 20:35
شناسه : 130451
بازدید : 8055
ذیحسابان جدید پنج دستگاه اجرایی استان یزد معرفی شدند ذیحسابان جدید پنج دستگاه اجرایی استان یزد معرفی شدند ذیحسابان جدید پنج دستگاه اجرایی استان یزد روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور مسئولان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد و مدیران این دستگاهها معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، این دستگاهها شامل راه و شهرسازی، اوقاف و امور خیریه ، شرکت برق منطقه ای، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می باشند که به ترتیب عبدالرضا شفیعی، محمد شریفی، علی اکبر صائبی، سید حسین هاشمی و علیرضا عالمی عهده دار مسئولیت ذیحسابی آنها شدند.

نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این مراسم تعامل و همکاری میان این اداره کل و دستگاههای اجرایی استان برای اجرای سیاست های پولی و مالی دولت را خوب توصیف کرد و ذیحسابان استان را افرادی متخصص، سخت کوش و با تجربه دانست.

" علی نمازی " سیاست های وزارت اقتصاد در جابجایی ذیحسابان را یادآور شد و گفت: ذیحسابان دستگاههای اجرایی جدای از اینکه افرادی خبره در زمینه های مالی هستند؛ مشاوران امین برای مدیران این دستگاهها نیز محسوب می شوند و  نقش خود را به خوبی ایفاء می کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری خوبی که بین مسئولان استان وجود دارد بتوانیم اهداف و سیاست های دولت به خصوص در بحث های اقتصادی، سرمایه گذاری و مالی را بهتر دنبال کنیم.

معاون نظارت مالی اداره امور اقتصادی و دارایی یزد هم در این مراسم تحولات صورت گرفته در بخش مالی استان طی دو سال گذشته را یادآور شد و  مجموعه مدیریت مالی استان را دارای افرادی با تجربه دانست.

" سعید نورایمانی  " با بیان اینکه نقطه نظرات و پیشنهادات ذیحسابان در بحث های مالی به نفع دستگاه است؛ خواستار همکاری بیشتر مدیران با ذیحسابان شد.

مدیران و مسئولان دستگاههای یاد شده نیز در این مراسم با قدردانی از تعامل خوب اداره کل امور اقتصادی و دارایی، کمبود ها و نیازهای مالی دستگاه خود را یادآور و خواستار تقویت اعتبارات لازم برای اجرای طرح های جاری و عمرانی بخش های راه، میراث فرهنگی، برق رسانی، اوقاف و امور خیریه و تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شدند.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات ذیحسابان قبلی این دستگاهها  تجلیل شد.