زمان : 09 Bahman 1395 - 23:24
شناسه : 130294
بازدید : 23397
کشف 115 راس دام قاچاق در ابرکوه خبر آرشیوی 26 دی ماه کشف 115 راس دام قاچاق در ابرکوه

 

یزدفردا"گروه اجتماعی "سرویس حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه از کشف 115 رأس دام قاچاق به ارزش یک میلیارد و50 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:، سرهنگ "احمدکمالی" در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس شهرستان ابرکوه هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو تریلر "ولوو" مشکوک شدند و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد 115 رأس دام (گوسفند) کشف و در بررسی های اولیه راننده خودرو هیچگونه مجوزی جهت جابجایی و انتقال محموله ارائه نداد که با حضور کارشناس دامپزشکی شهرستان مشخص شد این محموله دام، قاچاق است.

سرهنگ کمالی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده یک میلیارد و 50 میلون ریال برآورد شده است اظهار داشت: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه در پایان با اشاره به اینکه دام­های قاچاق به قرنطینه دامپزشکی استان تحویل داده شد از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشكوك و قاچاق را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.