زمان : 12 Mehr 1395 - 20:46
شناسه : 129878
بازدید : 8845
تاکید فرمانده انتطامی خاتم بر همکاری مردم در ایام محرم تاکید فرمانده انتطامی خاتم بر همکاری مردم در ایام محرم فرمانده انتظامی خاتم ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم الحرام از شهروندان خواست تا هرگونه همکاری را با نیروی انتظامی خاتم در راستای تامین امنیت در مراسم عزاداری داشته باشند.

فرمانده انتظامی خاتم ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم الحرام از شهروندان خواست تا هرگونه همکاری را با نیروی انتظامی خاتم در راستای تامین امنیت در مراسم عزاداری داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم؛ سرهنگ علیرضا صالحی افزود: سال گذشته در خاتم در ایام محرم با تلاش و کوشش نیروی انتظامی هیچگونه مشکلی نبود و امید داریم در سال جاری نیز شاهد همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی باشیم.
وی خاطر نشان کرد: در محرم سال گذشته جرائم کنترل شده و با استفاده از اقدامات پیشگیرانه همراه بود که امسال نیز امید داریم با افزایش این اقدامات و ارائه توصیه ها به شهروندان در زمینه پیشگیری از جرائم موفق باشیم و مردم به خواسته خودشان که امنیت است برسند.
وی در مورد توزیع نذورات گفت: باید تمامی جوانب امنیتی و بهداشتی رعایت شود تا در توزیع نذورات مشکلی از این نظر برای شهروندان به وجود نیاید.
وی همچنین از شهروندان خواست تا در هنگام ترک منزل جوانب احتیاط را رعایت کنند و منازل مسکونی شان را از نظر وسایل ایمنی مجهز نمایند تا از سرقت در امان باشند.
صالحی یادآور شد: ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی با تلاش بی وقفه کوشش خواهند کرد با برقراری نظم و امنیت و سهولت در تردد خودروها، برشکوه و عظمت مراسم عزاداری بیفزایند، به شهروندان توصیه می شود با ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی در این ایام همکاری صمیمانه داشته باشند. 
مراکز110 پلیس در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت اطلاعات و خدمت رسانی به مردم خواهند بود.