زمان : 11 Mehr 1395 - 17:49
شناسه : 129831
بازدید : 21081
کسب دو مقام توسط کشتی گیران خاتم در مسابقات کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی جوانان کشور کسب دو مقام توسط کشتی گیران خاتم در مسابقات کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی جوانان کشور

کشتی گیران خاتم در مسابقات کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی جوانان کشور در شهرستان خوی توانستند با کسب دو مقام تنها مدال آوران این رشته ها در استان یزد باشند. 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم؛ این مسابقات که در روزهای 8 و 9 مهر ماه به مدت دوروز در شهرستان خوی برگزار شد علیرضا قره چاهی در وزن 50 کیلوگرم و محمد مهدی تاج آبادی در وزن 55 کیلوگرم توانستند به ترتیب مقام دوم و سوم رشته آزد این مسابقات را کسب نمایند. 
مسابقات کشتی قهرمانی جوانان کشورروز پنجشنبه و جمعه با حضور 270 کشتی گیر در قالب تیم های ایلام، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، سمنان، قم، آذربایجان غربی، قزوین، کرمان، یزد، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، خراسان شمالی، کردستان، مازندران، مرکزی و همدان برگزار شد. 
این سری از مسابقات در دو رشته آزاد و فرنگی در 8 وزن درمحل مجموعه ورزشی شهید چمران خوی در سالن دوهزارنفری برگزار می شود و امروز صبح سه دور از مسبقات به اتمام رسیده است. 
خاتم با بیش از 30 کشتی گیر در سال 1388 شروع بکار کرد و در حال حاضر با بیش از 120 کشتی گیر در تمام رده های سنی فعالیت دارد.