زمان : 09 Mehr 1395 - 16:00
شناسه : 129759
بازدید : 11625
برگزاری پویش من در سرشماری نفوس و مسکن شرکت می کنم در مهریز برگزاری پویش من در سرشماری نفوس و مسکن شرکت می کنم در مهریز

به گرارش ابوالفضل ابویی خبرنگار مهریز:جمعی از مردم و مسئولان اجرایی شهرستان مهریز به پویش من در سرشماری نفوس و مسکن شرکت می کنم پیوستند.

 در این پویش که توسط ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان مهریز برگزار شد مدیران دستگاه های اجرایی و مردم در شهر و مناطق روستایی شرکت کردند.
فرماندار مهریز در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: استقبال مردم و مسئولان اجرایی مهریز برای ثبت نام اینترنتی در طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن خوب است .
سید محمد رستگاری افزود: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای حلب مشارکت آحاد مردم و مسئولان در طرح سرشماری امسال کاری مهم ، ضروری و ارزشمند است .
فرماندار مهریزخاطر نشان کرد: برای نخستین مرتبه این سرشماری از طریق فضای مجازی انجام می گیرد بنابراین مردم براحتی می توانند با جدیت در آن شرکت کنند.
رستگاری به اهمیت این سرشماری در کشور اشاره و تصریح کرد: هرگونه تصمیم گیری و برنامه ریزی باید بر اساس آمار و اطلاعات دقیق انجام گیرد که برای کسب آن به سرشماری نیاز است.
وی گفت: در شهرستان مهریز کارهای خوب فرهنگی و تبلیغی انجام شده و بدون شک طی روزهای آینده شاهد استقبال بیشتر آحاد مردم و همراهی مسئولان در طرح خواهیم بود .
فرماندار مهریز از مردم خواست در صورت داشتن سوالی در خصوص طرح سرشماری به فرمانداری و ستاد سرشماری نفوس و مسکن مراجعه و اقدام نمایند.