زمان : 08 Mehr 1395 - 15:52
شناسه : 129729
بازدید : 13746
عظیمی زاده شهردار یزد همزمان با روز آتش نشانی اعلام کرد:شهر یزد صاحب خودرو  TDA ( کامیون هوایی) با ارتفاع 56 متر  شود عظیمی زاده شهردار یزد همزمان با روز آتش نشانی اعلام کرد:شهر یزد صاحب خودرو TDA ( کامیون هوایی) با ارتفاع 56 متر شود یزدفردا "شهردار یزد صبح امروز همزمان با روز آتش نشانی خبر داد :سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد صاحب خودرو TDA ( کامیون هوایی) با هزینه 4میلیار وهشتصد میلیون تومانی می شود .

یزدفردا "شهردار یزد صبح امروز همزمان با روز آتش نشانی خبر داد :سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد  صاحب خودرو  TDA ( کامیون هوایی) با هزینه 4میلیار وهشتصد میلیون تومانی  می شود .

به گزارش خبرنگار یزدفردا "با توجه به رشد انبوه سازی در شهرک های جدید شهر یزد و ساخت  برج های  بلند مرتبه  در یزد  شهرداری یزد تجهیز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی متناسب به وضع موجود  را در اولویت کاری خود قرار داده و سعی در رفع نیازهای ضروری این سازمان کرده است .

مهندس محمد رضا عظیمی زاده با اشاره به  اینکه سازمان آتش نشانی شهرداری یزد تا کنون با خودرو هوایی 32 متری  نسبت به ارائه خدمات به شهروندان اقدام می کرده  اظهار داشت :در صورت ایجاد حریق و نیاز به کمک در آپارتمانهای بلند مرتبه امکانات مورد نیاز برای ارائه خدمات مطلوب باید تامین می شد .

شهردار یزد افزود : با توجه به کم بودن ارتفاع نردبان خودرو هوایی موجود  در سازمان و عدم کیفیت مناسب آن تصمیم بر این شد تا با بررسی تجهیزات موجود در بازار نسبت به خریدخودرو TDA ( کامیون هوایی)  متناسب با وضع موجود شهر و همچنین قدرت  مالی  شهرداری اقدام شود .

مهندس عظیمی زاده گفت: :پس از انجام مناقصه نسبت به عقد قرار داد برای خریدخودرو TDA ( کامیون هوایی ) با ارتفاع 56 متر به مبلغ چهل وهشت هزار میلیارد ریال اقدام شد .

وی افزود:مبلغ سی و شش هزار میلیارد ریال آن پرداخت شده و خودرو مربوطه از آلمان بارگیری و آماده  ترخیص در گمرگ ایران است و امیدواریم هرچه سریعتر این خودرو تحویل شهرداری یزد شود وپس از انجام مراحل تحویل و آموزش پرسنل سازمان بهره برداری از آن آغاز شود .

مهندس عظیمی زاده خاطر نشان کرد :خودرو TDA ( کامیون هوایی ) با ارتفاع نردبان  56 متری  بحث امداد و نجات و اطفا حریق را همزمان پوشش داده ، بطوریکه اگر در طبقات میانی آپارتمان حریق صورت بگیرد خودرو TDA ( کامیون هوایی ) مورد نظر مجهز به سبد و آسانسور بوده و می تواند مردم را از طبقات بالایی به پایین  منتقل   و همزمان نیز شلنگ آتش نشانی را نیز به بالا هدایت کند همزمان بحث امداد و نجات و اطفاء حریق را انجام دهد. .

شهردار یزد  در گفتگو با خبرنگار یزدفردا اظهار داشت :پیش بینی می شود تا دوماه آینده این خودرو امداد و نجات در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد مستقر و به بهره برداری برسد.

مهندس محمد رضا عظیمی زاده در ادامه افزود: اولویت کاری شهرداری یزد ایجاد شهر امن برای مردم  بوده و تمام تلاش همکاران ما در شهرداری برنامه ریزی برای  رفع موانعی است که امنیت شهروندان را به خطر می اندازد  و همانگونه که در بحث ترافیک شهری  بیشترین حجم عملیاتهای شهرداری در بحث پیشگیری از تصادفات بوده در بحث خدمات ایمنی نیز  پس از پیشگیری آمادگی سازمانهای خدمات رسان برای ارائه خدمات به شهروندان است  تا کمتر شاهد آسیب شهروندان در حوادث باشیم