زمان : 05 Mehr 1395 - 21:34
شناسه : 129613
بازدید : 6087
مسابقات شنا ويژه فرزندان دختر كاركنان صنعت آب وبرق استان بر گزار شد مسابقات شنا ويژه فرزندان دختر كاركنان صنعت آب وبرق استان بر گزار شد جشنواره ساليانه مسابقات شنا ي فرزندان دختر كاركنان صنعت آب وبرق استان يزد در استخر زنبق برگزار شد .

به گزارش روابط عمومي نماينده ورزش شركت آبفاي استان يزد گفت :  در اين دوره از مسابقات بيش از 50 نفر از فرزندان دختركاركنان صنعت آب وبرق در 4 رده ي سني و در سه ماده 25 و 50 متر كرال سينه ، 25 و 50 متركرال پشت و 50 متر آزاد با يكديگر به رقابت پرداختند .

محمدي با اشاره به نفرات برتر اين رقابت ها اعلام كرد : در رده ي سني زير 10سال در ماده 25 متر كرال سينه ، هما متوسليان از شركت توزيع برق ، آينور ميرجليلي از توزيع برق و گلناز برزگري از آبفاي شهري مقام اول تا سوم را كسب كردند .

در رده ي سني زير 10 سال در ماده 25 متر كرال پشت ، الناز نوري از توزيع برق ،زهرا شطرنجي و سحر كامراني از آبفاي شهري به ترتيب مقام اول تا سوم را كسب كردند .

در رده ي سني 13-10 سال در ماده 50 متر كرال سينه ، نازنين زهرا مزيدي از توليد برق و سهيلا دهقان از توزيع برق مقام اول مشترك ، سحر شهسواري از توليد برق مقام دوم و فروغ السادات گلشن از توزيع برق مقام سوم را كسب كردند .

در رده ي سني 13-10 سال در ماده 50 متر كرال پشت، فاطمه مرادي از توليد برق ،راضيه چخماقي از توزيع برق و ساجده السادات حسيني از توليد برق به ترتيب مقام اول تا سوم را كسب كردند .

در رده ي سني 17-14 سال 50 متر آزاد ، فاطمه شطرنجي و كيميا مجتهد زاده از آبفاي شهري مقام اول مشترك ،فخرالسادات طباطبايي از توليد برق مقام دوم و عاطفه كريمي از برق منطقه اي مقام سوم را كسب نمودند .

در رده ي سني بالاي 17 سال 50 متر آزاد الهه رضايي،زهره باقري و سيده سحر مصباح از آبفاي شهري به ترتيب مقام اول تا سوم را كسب نمودند .