زمان : 31 Shahrivar 1395 - 20:49
شناسه : 129365
بازدید : 9171
فرماندار خاتم: مهمترین دستاورد دفاع مقدس، افزایش خودباوری است فرماندار خاتم: مهمترین دستاورد دفاع مقدس، افزایش خودباوری است

فرماندار خاتم گفت: دفاع مقدس گرچه در اذهان، جنگ و دفاع را تداعی می کند ولی باعث شکل گرفتن گنجینه ای از ادبیات، هنرو علم و رسیدن به خودکفایی و خودباوری در خیلی از جهات شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم؛ محمد زاده رحمانی روز چهارشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح خاتم افزود: خیلی از اشعار دفاع مقدس جاودانه شدند و نیروی محرکه بسیاری از صنایع کشور نیز به دلیل خوباوری و افزایش اعتماد به نفس، به حرکت در آمد و خیلی از اختراعات و ابداعات نیز به یمن و برکت دفاع مقدس ثبت و ماندگار شدند.
وی اظهار کرد: اگر چه در دوران دفاع مقدس از کمترین امکانات دفاعی برخوردار نبودیم اما امروز شاهد هستیم پس از گذشت 38سال از پیروزی انقلاب اسلامی و 25 سال پس از شروع جنگ تحمیلی تمثال مبارک رهبر معظم انقلاب در پلکانی نصب می گردد که صدام برای اولین بار دستور حمله را صادر کرد.
زاده رحمانی تاکید کرد: اگر آنروز در جنگ مجبور بودیم در داخل از مرزها با دشمن بجنگیم،امروز در خارج از مرزها به مقابله با دشمن می رویم و قدرت نرم جمهوری اسلامی نیز در مناطق مختلف گیتی، بخصوص در خاورمیانه مشخص و بارز است.
رئیس شورای تامین شهرستان خاطرنشان کرد: امید داریم تا انقلاب اسلامی همچنان با رهبری مقام معظم رهبری با قدرت به حرکت خود ادامه دهد و ما نیز بتوانیم پاسدار خوبی برای دفاع از ارزش های دفاع مقدس باشیم.
زاده رحمانی با اشاره به عید سعید غدیر گفت: به خود می بالیم که وقتی اندیشمندان سایر ادیان نیز صحبت از حضرت امیر المومنان(ع) می کنند با افتخار و عظمت نیز از ایشان یاد می نمایند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم نیز گفت: هشت سال دفاع مقدس حماسه بی بدیل و بی نظیر از جانفشانی های جوانان این مرز و بوم بوده است که با بصیرت الهی و با شعور سیاسی و تبعیت از ولایت فقیه توانستند به این پیروزی نائل شوند.
سرهنگ حسین آزدی نژاد خاطرنشان کرد: جنگ هشت ساله جنگ بین دو کشور نبود بلکه نظام جمهوری اسلامی یک طرف بود و استکبار جهانی با کشورهای همدست در طرف دیگر قرار داشت.
وی یادآور شد: جنگ سخت اگرچه پایان یافته است اما دشمن از جنگ نرم استفاده کرده تا جوانان نسل دوم و سوم را نسبت به دستاوردهای انقلاب بدنام کند و دفاع مقدس را زیر سوال ببرد.
آزادی نژاد با اشاره به اینکه امروز نیروهای نظامی جنگ نرم را خنثی خواهند کرد افزود: امروز خورشید تمدن امپریالیسم امریکا به مغرب خود نزدیک شده است.