زمان : 09 Bahman 1395 - 23:42
شناسه : 127655
بازدید : 26763
پلیس بافق با اتكا به مردم، وظیفه اش را پیگیری می كند خبر آرشیوی 22 دی ماه پلیس بافق با اتكا به مردم، وظیفه اش را پیگیری می كند

 

یزدفردا"گروه اجتماعی "سرویس حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی شهرستان بافق، گفت: پلیس با اتکا به مردم، وظیفه اش را كه همان برقراری و حفظ نظم و امنیت است با جدیت و قوت پیگیری می کند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:، سرهنگ "فرهاد بیگلری" در جمع كاركنان انتظامی شهرستان گفت: پلیس اگر پشتوانه مردمی نداشته باشد نمی تواند ماموریت های خود را به درستی انجام دهد.

وی ادامه داد: برای رسیدن به امنیت پایدار، مردم نقش اساسی دارند که با نهادینه کردن آن می توانند کمک بزرگی به پلیس کنند چرا كه پلیس حافظ امنیت در جامعه است و با حضور مردم می توانیم نقش خوبی را در جامعه ایفا کنیم.

سرهنگ بیگلری با تأكید بر تقوا و ایمان به خدا به جهت دور بودن جامعه از آسیب های اجتماعی، تصریح كرد: مردم نقش مهمی در جامعه دارند و پلیس با اتکا به مردم، وظیفه اش را كه حفظ و برقراری نظم و امنیت است با جدیت و قوت پیگیری می کند .

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان خاطرنشان كرد: رعایت آئین نامه انضباطی، رعایت قانون به کارگیری سلاح، رعایت حقوق متهم، توجه به امر آموزش کارکنان، گشت زنی های هدفمند و کنترل محل های جرم خیز باعث موفقیت و تسهیل در انجام مأموریت ها است.